Virus voor TC Powercore

Yep,

De basic versie is gewoon hetzelfde maar dan 4 parts, je bent alleen wel verplicht om de Virusplugin als eerste te kiezen in de tc-powercore chain ,aangezien de basicversie alleen op de eerste DSP aktief kan zijn.
Als je bijvoorbeeld eerst een tc reverb kiest wordt er een stukje van de 1e DSP chip gebruikt, met als gevolg dat de (basic)virusplugin geen gebruik kan maken van de 1e DSP....
Na een update naar de multi-DSP versie is die belemmering dus verholpen,en kun je de Virus maximaal 4x openen.
 
Origineel geplaatst door Kenny
Je kunt ook de virus C soundset gebruiken, alleen mis je dan dat moogfilter.
Maar ik heb hem eerlijk gezegd nog niet echt gemist..

Denk dat je eerder de knoppen hebt gemist! hehe

Moet zeggen dat je dat zo ook niet echt kunt zeggen....heb een tijdje een Virus B gehad en moet zeggen dat nu ik de C heb het Moog filter toch wel aparte resultaten kan geven. Niet onmisbaar maar zeker interesant.

Waar ik het wel mee eens ben is dat Access echt met een update voor de Virus C moet komen. De laatste update is van 11 Oktober 2003 en voor een synth van deze prijs verwacht ik toch wel wat meer actie op OS niveau. Er is nog zat nieuwe ellende uit te halen! Heb Access hier al eens over gemaild voor de zomer maar toen konder ze niets zeggen over plannen voor een OS.
 
Back
Top