Quattro-USB-(audiosport)

DJ_H@NK

s@xend lid
Lid sinds
15 september 2003
Berichten
283
Locatie
Voorburg
Wie heeft er ervaring met deze externe geluidskaart?
Ik vind zelf dat hij bij mij een veel te laag output signaal heeft.
Daardoor moet ik mijn amp. veel te hard zetten ---- gevolg veel ruis.
please help
 
Doet wel iets maar niet genoeg.
Heb jij zelf zo'n Quattro?
zo ja,ben je er tevreden mee?
 
Die van mij ruist helemaal niet hoor.
Nou ja minder dan -70dB vind ik in ieder geval niet veel.

Waar gebruik je hem dan aan? Misschien ruist iets anders in de keten wel meer dan je wilt?
 
ik heb er een en geen problemen ermee.......

komt goed geluid uit......

installeren was alleen een beetje lastig
 
ja nu jullie het er toch ( een beetje ) over hebben, ik heb sinds een tijdje zon quattro en ik heb nogal wat gezeik met drivers.
Als ik de midi drivers heb geinstalleerd, moet ik de XPPostinstaller runnen, maar dit doet niets.
HELP
 
Dan zou ik proberen om de mensen van M-audio om raad te vragen want het lijkt me niet normaal.
 
Die postinstaller deed het bij mij ook niet, maar midi en audio gewoon wel dus dat lijkt me niet zo`n probleem.....

of doet e het helemaal niet???
 
Midi doet prima ,Audio doet het in principe ook wel wel maar ik vind het .output signaal zo laag in vergelijking met andere soundcarts of synths
 
nou midi is geen probleem maar audio heeft het heel even gedaan, en toen had ik em meegenomen naar een maat van me en daar deed midi het ook maar audio niet, en vervolgens thuis hetzelfde. Ik hoor wel een signaal maar het lijkt alsof het heel erg overstuurd is, maar dan bedoel ik echt dat het klinkt alsof het met een dbtje of 200 is overstuurd.
Nog iets, als ik bij mn sound settings kijk zie ik niet m-audio quattro staan of zo, maar 4x Usb Audio
Ik dacht al dat ie misschien de 4 outputs allemaal apart herkent ofzo.
Maar ik heb ook al naar m-audio gemaild dus..
 
[volkert mode]
En volgens mij scheiden ze ook hun afval niet :maffia:
[/volkert mode]
 
Toch maar vloeibaar dan? :confused:
 
heb 't zelfde gehad lag aan de voeding

heb je het nu opgelost met andere voeding?
tevreden met dat ding nu?

ik ga denk ik maar een andere kopen,wie heeft een goed advies (niet te duur svp)
 
nou ik heb contact opgenomen met m-audio en ik had binnen 3 dagen een antwoord..en.......
hij deed het meteen
dus... als je gezeik hebt met de drivers ff m-audio mailen, bij mij werkte het prima.
 
de voeding?

de voeding?

Origineel geplaatst door matika010
heb 't zelfde gehad lag aan de voeding

hoe bedoel je?te weinig power?
doet'ie het nu wel goed?
 
Back
Top