[song] astro J

errug interessante track Arv. kvind 'm zowiezo al goed zoals 'ie is. Gaaf die downpitch vanaf 1.50. En dan die omschakeling naar een ander soort geluid.

Dit is een track die boeit, mooi afgemixed waarbij alle geluidjes goed de kans krijgen zich te profileren. Misschien dan niet zo super stereo over het geheel, maar dat wordt gecompenseerd door de af en toe soundjes die wel erg wide gaan.

Nope, niks meer aan doen.....

Toppertje
 
Hey Arv,

Mega origineel, alle geluiden blijven tot het einde toe duidelijk en helder, hele lekkere ritme veranderingen, misschien voor sommige te veel verschillende overgangen en geluiden (overkill) maar ik vindt het er prima bij passen.
Vooral vanaf 3.30 min. helemaal top (mijn eigen smaak natuurlijk).
C738 heeft wel gelijk als ie zegt dat je genoeg materiaal hebt gebruikt om 2 tracks te kunnen maken, da's een keuze misschien het proberen waard is.
Sommige leden geven opbouwende kritiek (is goed natuurlijk), maar ik zou niets durven zeggen (al is het alleen al omdat ik mega novice ben) ik denk namelijk als je iets aan deze track gaat veranderen dat dat te structureel zou zijn (dus 2 tracks van maken of zo) en dan is je track compleet anders, niet doen dus.

Even nieuwsgierig, waar mee/in heb je dit gemaakt ?
 
ook thnx equo!

hoe gemaakt?
Beats komen uit de RS7000, die stuurt ook de Pulse en MicroKorg aan. Er loopt ook een midi kabeltje naar mijn pc want daar draait mn TB303 emulator op. Voor de rest opgenomen met een Behringer MX24nogwat en wat fx in Cubase SX. Maar dus de sequence komt uit de RS7000.

groeten
Arv
 
Back
Top