Hoe voeden jullie de boutique reeks?

Ik gebruikte voor mijn A-01 gewoon de oplader van mijn oude LG Nexus 5 met een micro USB kabel. Werkte prima.
 
Gewoon een usb stroom adapter van 15 euro ofzo.... Is dat nu zo moeilijk? Bende sukkelaars/armoedzaaiers.... OMG.

Ik haat mensen die geen geld hebben!
 
Laatst gewijzigd:
Wie heeft t over geen geld hebben en haten?
Dat roland t er eens bij zou doen en prijs 15 euro erbij. Was topic nt nodig.
Recent kocht ik 2 koma pedalen. Verkoper vergat erbij te vertellen dat er geen voeding was.
Opgelost met zo n power tank en splitter kabels. Kost pakweg 150 euro.
En ben er niks mee want die boutique werkt er niet mee.
Dat haat ik nu se nick1000. Denk je degelijk op te lossen voor de toekomst en heeft die prul 5 volt nodig.
Prettige dag nog, hopelijk zonder vooroordelen.
Ik zal aan je denken als ik nog eens naar reverb kijk naar de pro one of de adam a77x set bij bax ivm je haten.
 
Ik lees nou al 3 dagen: "Hoe voeden jullie je bouqet reeks." :D

boeket.jpg
 
Weet ge ni meer dat die cheap china 220 adapters gevaarlijk zijn??
Ik weet niet of ze allemaal gevaarlijk zijn, maar eentje (met een te lage capaciteit) die te warm wordt en daardoor in de fik vliegt kan een dure / vervelende 'grap' worden. Even naar de toilet...en huppeke (weg studio :halleluja).

Ik heb er vorig jaar eentje gekocht bij GSMOplader.nl
https://www.gsmoplader.nl/opladers/lg/lg-nexus-5
 
Laatst gewijzigd:
Er zijn geen garanties, mijn nieuw gekochte mackie mixer stookte zichzelf ook op, terwijl ik aanwezig was. Daarom herhaal ik: hang een rookdetector en koop n brandblusser... En volg online even een brandblus filmpje. Ik blus op mijn werk om de zoveel jaar branden als cursus en geloof me, het maakt een verschil als je weet dat een brandblusser na een paar SECONDEN leeg is, hoe je vuur te lijf gaat.



zie je die rook komen uit die XLR links?Flirtend rond die jack stekkers - dat grijze? Stonk uren. Was hersteld in garantie... En dat kanaal kreeg géén audio op dat moment.
Magic smoke heette 't volgend nummer...
 
Back
Top