e-Gloomy-nations - Dark Riser (21 Sound Effects)

Nou e-Gloomy-nations... heel erg tof gemaakt hoor! Nu ik mn digitakt heb ik hier maar eens wat samples van gebruiken en misbruiken. When I do so... dan zal ik het zeker even vermelden. Lekker bezig jij!
 
godver, mooie samples, e-gloomy-nations... ik ben een sucker for own samples, ik wil ook altijd de presets van mijn soft-synths vanuit 0 opbouwen.
maar ze werken zeker als inspiratie, en wellicht pik er een of twee, en bewerk ze (met naamsvermelding, mijn werk staat ook onder creative commons, met de uitbreidingen die ik wilde..).

en wellicht; een e-gloomy-nations tribute nummer? lijkt me wel een leuk idee, wanneer het lukken gaat, en dat daarbij deze samples wel gebruik. goede oefening, wellicht, en het plezier.

de beschrijvingen maken de samples dieper, geven ze een richting, wel leuk of beter gezegd; goed hoe je dat hebt gedaan.

en er staat ook nog een werkje te wachten, alle samples ordenen (en wanneer noodzakelik bewerken, of uitbreiden, uit de al bestaande samples, nieuwe maken), alle opgenomen synthsscapes, gitaarscapes, knippen, bewerken, etc.
ik heb een aardige bibliotheek, niet erg groot, maar voldoende, zeker wanneer ingeladen, en bewerkt in maschine b.v., worden ze geheel anders. de bibliotheek blijft een goede, veelzijdige bron. de basis.

ik ben het zéer met skeletvm eens, een zinvolle bijdrage!

Echt mooie commentaar Arjan, ik ben benieuwd hoe het gaat klinken onder jouw muziek. Jij hebt ook nog je werk blijkbaar, veel succes ermee ! :)
 
Nou e-Gloomy-nations... heel erg tof gemaakt hoor! Nu ik mn digitakt heb ik hier maar eens wat samples van gebruiken en misbruiken. When I do so... dan zal ik het zeker even vermelden. Lekker bezig jij!

Dank je wel man, doet zeer deugd om te lezen !! Gebruik ze maar naar hartenlust.

Groetjes. ;)
 
Back
Top