e-Gloomy-nations - The Future Me (18 Sound Effects)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.129
Locatie
België
Ja hoor, ze zijn er weer. Deel 3 van Gloomy's sound effects. Jullie mogen deze gratis gebruiken voor jullie presentaties, logo's, intro's & outro's, enz..

Zonder beelden :



Met beelden :



En hier kunnen jullie alles GRATIS downloaden, ook individuele tracks.. :



Veel kijk- en luisterplezier :)
 
Mooi filmpje weer! Al ben ik het niet met alle slogans eens.. :-P

Gelukkig luister ik ze nu ´s ochtends, dan komen ze hopelijk vannacht niet terug in mijn dromen..

:koffie:

*edit*

Is dit misschien iets voor je? :-)

attachment.php
 

Attachments

  • Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    40,4 KB · Bekeken: 118
Laatst gewijzigd:
Thanks Bohemen.. Klopt, ik spreek mezelf vaak tegen in mijn filmpjes, daarom het fragment "The Big Paradox"..

De fragmenten zijn toch vrij positief, toch.. geen nood om daar nachtmerries over te hebben ;)

en bedankt voor die recovery software, maar dat gaat het alleen maar erger maken, vrees ik. Mijn bestanden zijn gescrambled, niet weg.

Thnx man ! :)
 
het duurt maar 15 minuutjes mensen, de lengte van een gemiddeld nummer op SF :dubbel:

Kijk en luister nu maar eens even, en als het kan, graag een feedbackje. Thanks ! ;)
 
ff een schopje :peukie:

Ik zou echt heel graag willen weten wat jullie ervan vinden en hoe ik mezelf kan verbeteren met het maken van geluidsfragmenten. Ben ik goed bezig of niet ?

Ah, en de volgende, aankomende reeks geluiden bevat GEEN beelden met tekst meer, ik ga daarmee ophouden. Gewoon mijn logo en de titel van de tracks is genoeg zeker ?

Slaap lekker allemaal :Z

of goeie morgen :koffie:
 
gewoon, alsof je een compleet nummer maakt, maar dan korter 8~

veel vst's, tweaken.. een paar samples (herwerkt), veel effecten, enz..

Thanks voor te kijken en te luisteren man, van harte ! :)
 
Haha, OK! Ik dacht zelf op één of andere manier dat jij veel gebruik maakte van allerlei (voorgeprogrammeerde) loopjes die je dan combineert tot tracks. En daarmee dus in mindere mate gebruik zou maken van instrumenten (zelf geluiden maken en inspelen). En dat je daarom ook altijd zo snel nieuwe tracks kon bouwen.

Maar dat is dus niet echt het geval, begrijp ik nu? Je componeert en speelt dus eigenlijk alle beats en synthpartijen zelf in en plakt daar dan bewerkte stemsamples doorheen, als het ware? Petje af voor je productieniveau en je productietempo, als dit het geval is! Daar kan menigeen nog wat van leren, mijzelf inclusief. Ik zou wel willen dat ik zo productief was.
 
de drums haal ik tegenwoordig uit Reaktor en Kontakt.. Ik bezit zo'n 90 plugins die ik gekocht heb over een periode van 13 jaar.. Ook spaar ik al 13 jaar samples, ik heb er 100.000den. Het blijft toch een heel klein werkje, zo fragmenten maken, ben er toch een paar uur mee bezig.

Ja, ik ben ziek thuis, dus ik heb al de tijd van de wereld om te producen en zo dingen uit te proberen..

Bedankt ! :)
 
Back
Top