Gloomy - The Power Of No (Funky Neuro Dance)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
Hey lieve luitjes,

Ik heb lang gewerkt aan deze Funky Neuro Dance-track.
En ik ben blij om mijn boodschap weer met jullie te delen.

Bekijk de commentaren eens en durf NEE te zeggen!

Youtube:



Gratis streamen en downloaden op Soundcloud:



Het is het derde nummer van mijn nieuwe album (Work in Progress) - "Question Hour"

Genieten!
_________________

Bekijk regelmatig mijn blog:

https://messagefromone.blog

Groetjes, en bedankt,

Gloomy :)
 
Leuk nummer.

Er zit een goede drive in en er gebeurt veel. Goede boodschap ook.

Ik ken het genre niet dus misschien zeg ik nu iets raars maar zou dat funky gitaartje wat harder zetten, vooral in het begin. Die supersaws hou ik persoonlijk niet zo van, doet mij altijd denken aan de geur van energy drinks en sigarettenrook. Maar past er wel goed bij. Wat minder reverb en delay op de lead misschien. Daardoor 'verdrinken' de andere geluiden. Verder top!
 
Leuk nummer.

Er zit een goede drive in en er gebeurt veel. Goede boodschap ook.

Ik ken het genre niet dus misschien zeg ik nu iets raars maar zou dat funky gitaartje wat harder zetten, vooral in het begin. Die supersaws hou ik persoonlijk niet zo van, doet mij altijd denken aan de geur van energy drinks en sigarettenrook. Maar past er wel goed bij. Wat minder reverb en delay op de lead misschien. Daardoor 'verdrinken' de andere geluiden. Verder top!

Ah, ben blij dat je de boodschap apprecieert, dat is het belangrijkste. Voor de rest hartstikke bedankt voor de tips. Die hou ik natuurlijk voor volgende keer aangezien mijn track al op YT staat. Ik wil stoppen met verschillende versies op het internet te plaatsen. Btw, ik hou van de geur van energy drinks, lol :)

Merci gast!

Gloomy ;)
 
Mooi weer hoor, een hoop geluiden en vette samples en tof gedaan weer die beelden. :okdan:

Je tovert weer een glimlach op mijn gezicht, beste Jason. Dank je wel hiervoor! :mega:
 
Funky neuro drive. Lekker uitgebreid en specifiek genre. :D Typisch eigen geluid zit er weer in (en erg tof wat er allemaal gebeurd qua geluiden). Het stukje lead op 2:30 vind ik alleen niets. Krijg ik iets te veel kermis vibes van.
 
Funky neuro drive. Lekker uitgebreid en specifiek genre. :D Typisch eigen geluid zit er weer in (en erg tof wat er allemaal gebeurd qua geluiden). Het stukje lead op 2:30 vind ik alleen niets. Krijg ik iets te veel kermis vibes van.

Hey Bambisk, thanks man. Ja, ik weet wat je wil zeggen, aan dat stuk alleen heb ik al uren gewerkt.. en dat "commerciële kermisgevoel" komt eens heel even piepen, ja.. Maar eigenlijk was dat mijn bedoeling.

Mooie feedback, thanks a lot. Voor alles! :)
 
Dat is precies wat ik bedoelde.. met die supersaw. Als je dat er uit haalt is metteen het tokkie gehalte eraf

Maar dan klinkt ie niet meer zoals ik zou willen als ie klinkt. :frons:

Thanks voor te luisteren en je feed Modus Operandi!!

Gloomy :)
 
Maar dan klinkt ie niet meer zoals ik zou willen als ie klinkt. :frons:

Ah oké, dan is het goed. Ik heb meteen maar even een draadje gestart over de supersaw
Ik vraag me af of het aan mij ligt dat ik die sound niet dig.
Ik bedoel vroeger vond ik disco ook op de zelfde manier niets aan en nu smul ik ervan:

https://www.synthforum.nl/forum/muzi...w-voor-tokkies

Thanks voor te luisteren en je feed Modus Operandi!!

Groag gedoan jochie! :)
 
Back
Top