e-Gloomy-nations - Dark Riser (21 Sound Effects)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.139
Locatie
België
Hey luitjes,

Gloomer bestaat niet meer, het is nu Gloomy geworden..

Even uitleggen waar mijn naam voor staat :

"e-" = virtueel
"Gloomy" = duister
"nations" = naties

Ik heb ze geupload en jullie mogen ze allemaal gratis gebruiken, mits vermelding van mijn naam en de titel. Jullie kunnen ze gebruiken voor jullie logo's, presentaties, intro's & outro's, enz..

Hier is de video, met commentaar voorzien :



en hier kunnen jullie de effects downloaden, ook stuk per stuk als jullie dat willen :


Veel luisterplezier, de 21 clips samen duren maar 15 minuten.

Have fun with it ! :)
 
Dit zijn erg zinvolle bijdrages ! Top done.
Een soundtrack voor een SF-horror film maken zou jou wel passen.
 
Zo emperor van je Gloomy naties! :-)

Lekker griezelige sounds! Of ik ze ooit zal gebruiken weet ik niet..
Ik werk eigenlijk alleen weleens met drumsamples...

Maar wie weet..
 
Mijn dank is groot, Skelet & Bohemen. Mooie commentaar van jullie. :okdan:

Bohemen, je kunt er ook korte fragmenten uitsnijden en bewerken natuurlijk..

Ik ben bezig aan deel 2, die heet "Aeons & Aeons" en zal NOG duisterder zijn als deze "Dark Riser". Ik werk er hard aan.

Veel plezier ermee ! :)
 
Indrukwekkend Gloomy! En dat filmpje...Wat ben je creatief. Is het (meeste) ook allemaal zelf geprogrammeerd van die afzonderlijke sounds in zo'n effectssoundscape? Klasse hoor :biertje:
 
Indrukwekkend Gloomy! En dat filmpje...Wat ben je creatief. Is het (meeste) ook allemaal zelf geprogrammeerd van die afzonderlijke sounds in zo'n effectssoundscape? Klasse hoor :biertje:

Hey Peter, dank je wel voor de tijd die je in me steekt, apprecieer ik van harte ;)

Weet je, ik gebruik heel veel effecten en vst's.. hier en daar een sample, zoals gegrom ofzo, maar voor de rest zijn alle geluiden wellicht uniek.

Thanks again ;)
 
ik ben er jaloers op!!!
hoe kom je daar aan ?
zulke dingen heb ik juist nodig voor mijn projects LOL

Haha, leuk ! Gebruik ze maar, je mag ze gerust "scrambelen" naar hartelust.. Hier en daar een stukje samplen.. Zou wel leuk zijn..

Heel erg bedankt voor te kijken en te luisteren Harry.

Ah, waar ik die geluiden vandaan heb ?

Omnisphere 2
Blade II
Predator 2
Kontakt 5
Reaktor 6
Stutter-edit
enz, enz...

Thanks again m8 ! :)
 
leuk te horen maar wat is de bedoeling hiervan ? Geluiden die al bestaan op een present?


Die mensen kunnen toch zelf wel vst plugins gaan inladen met deze soundsgaan werken?

Er zijn genoeg mensen die loops kopen of een gitarist iets in willen laten spelen, ik denk dat ik het zo wel wat kan relatieveren.
Als een van die geluiden je aanspreekt kan je het dus gebruiken, verder zoek ik er persoonlijk niks achter. :okdan:


@Gloomy, nogmaals leuk geknutseld! :)
 
leuk te horen maar wat is de bedoeling hiervan ? Geluiden die al bestaan op een present?


Die mensen kunnen toch zelf wel vst plugins gaan inladen met deze soundsgaan werken?

Harry, Harry, Harry... je leest niet goed. Ik schreef : de geluiden zijn wellicht allemaal uniek. Het zou écht moeten lukken dat iemand hetzelfde geluid gebruikt. Ik heb ze allemaal verwerkt, de samples dan.. De vst's die hou ik zo uniek mogelijk.

En gvd, welke kans heb ik nog om gewone tracks te maken ? NONE

:?
 
@Gloomy, nogmaals leuk geknutseld! :)

Dank je wel Mark, mijn geluiden zijn al gebruikt geweest, zie hier :



en hij heeft er lekker op verder geborduurd, hij heeft het thema behouden.

Thanks again mate ! Apprecieer jouw steun enorm ! :okdan:
 
Erg fijne sounds en je nieuwe naam is ook een hele mooie!

Dank je wel Dilago, fijn dat je geluisterd en gekeken hebt ! Ik ben ook fan van jullie muziek, kijk er steeds naar uit als jullie een nieuw nummer posten ;)
 
godver, mooie samples, e-gloomy-nations... ik ben een sucker for own samples, ik wil ook altijd de presets van mijn soft-synths vanuit 0 opbouwen.
maar ze werken zeker als inspiratie, en wellicht pik er een of twee, en bewerk ze (met naamsvermelding, mijn werk staat ook onder creative commons, met de uitbreidingen die ik wilde..).

en wellicht; een e-gloomy-nations tribute nummer? lijkt me wel een leuk idee, wanneer het lukken gaat, en dat daarbij deze samples wel gebruik. goede oefening, wellicht, en het plezier.

de beschrijvingen maken de samples dieper, geven ze een richting, wel leuk of beter gezegd; goed hoe je dat hebt gedaan.

en er staat ook nog een werkje te wachten, alle samples ordenen (en wanneer noodzakelik bewerken, of uitbreiden, uit de al bestaande samples, nieuwe maken), alle opgenomen synthsscapes, gitaarscapes, knippen, bewerken, etc.
ik heb een aardige bibliotheek, niet erg groot, maar voldoende, zeker wanneer ingeladen, en bewerkt in maschine b.v., worden ze geheel anders. de bibliotheek blijft een goede, veelzijdige bron. de basis.

ik ben het zéer met skeletvm eens, een zinvolle bijdrage!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top