Rick8245 - Urbanized

rick8245

Stamgast
Lid sinds
13 november 2009
Berichten
288
Locatie
biddinghuizen
Leuk om alvast de eerste inzender te mogen zijn in deze contest.

Dit nummer is gemaakt met een flink aantal verschillende softsynths waarbij wat effecten zijn toegevoegd.

Urbanized staat op mijn CD (WaterMusic) die volgende week uitkomt onder mijn naam: XSyntax.

Ik wens iedereen heel veel succes en bovenal heel veel luisterplezier.

Met vriendelijke groeten,

Rick8245

 
Last edited by a moderator:
Beetje fragmentarisch. Het kinkt als stukjes die allemaal leuk zijn individueel, maar het luisterd een beetje alsof je losse stukjes hebt die je 1 voor 1 afspeelt met dezelfde beat er onder. Ik denk dat een lekkere basline erbij nook niet had misstaan. De stukjes op zich zijn wel smaakvol en prettig om te luiseren, maar nu nog een nummer er van maken ;)
 
Het klinkt een beetje als een begeleidingstrack voor een goede vocaal of zo. Het zit wel leuk in elkaar, met wat mooie stukken, maar het klinkt niet echt als een complete track. Of een beetje als een medley.
 
Dank @VIEen

@Disharmonic: New Order heeft wel een klein beetje model gestaan voor deze track
 
Dank je Robi,
@Slaveofthewave, Ja het had wellicht iets voller gemogen maar je term ' illegaal gedownloadde mp3' ervaar ik als zeer onprettig. Die opmerking had iets professioneler gemogen
 
Lekkere beat zeg! Ik vind de break er niet zo bij passen eigenlijk. Ik had daar een aparte track van gemaakt. Verder relaxt!
 
Dr. Van Lansberg, SB-SIX en Virkaz. Dank voor de complimenten en feedback,
 
Die rare break (valt wel mee) had ik er dan vaker ingestopt om minder vreemd te lijken. En idd er mag nog wel 'n laagje bij. Samples van vocals of zoiets. Of gewoon wat rare zeldzame instrument geluiden (ff YT'en) - ik zeg maar wat ik zou toevoegen ;)

stoort me niet, dat is altijd een compliment
 
Muzikaal dik in orde.. en ritmisch prima.. afwisselende thema's :) maar die lompe 4/4, ergens rond 2 minuten (???) weet je t zeker??
Afgezien van gewaagde beat, best geslaagd dus :)
 
@MacGyverGear: Ja ik wist het zeker maar de twijfel is wel toegenomen :-)
Dank voor je complimenten
 
Back
Top