325iaddict
De baardstaart
@ Yoozer: virtueel analoog zal wel zijn: eigenlijk digitaal. Echt analoog is... echt analoog natuurlijk. Ik heb net op YouTube een prachtige vergelijking gehoord tussen die Behringer Deepmind 12 en de Juno-60 en allemachtig, ik kan ELKE keer 10 dubbelblind ervoor gaan zitten en ik wijs ELKE keer de Juno-60 aan als VERUIT de mooiste. NU pas weet ik waar men het over heeft dat die zo goed klinkt, nu snap ik die overspannen tweedehandsprijzen dus ook iets beter... ik wil hem nu ook ;-)
En wat de grap is: de bazen bij mij op de zaak zijn ook muzikale kerels zeg... 1 van beide heeft een D-50 staan thuis, en nog wat drumcomputers wellicht, in elk geval mag ik die D-50 "voor maaaaanden lenen, want ik doe er toch niets mee nu".
TE GEK!!
En wat de grap is: de bazen bij mij op de zaak zijn ook muzikale kerels zeg... 1 van beide heeft een D-50 staan thuis, en nog wat drumcomputers wellicht, in elk geval mag ik die D-50 "voor maaaaanden lenen, want ik doe er toch niets mee nu".
TE GEK!!
Laatst gewijzigd:

. Helaas zijn er nog geen vergelijkende filmpjes van de System 8 en de Juno-60. Helaas zijn de programmeurs van de factory patches ook gelijk met alles aan de haal gegaan qua effecten en modulatie; je kunt pas een eerlijke vergelijking maken als je identieke patches hebt.
zo erg dat ik het idee heb gehad om voor al die synths aangepaste toetsenbedden te ontwerpen zodat je voor een 150,-/180,- je daar niet meer aan hoeft te storen.