ZEER GOEDKOOP! www.mintoverstock.com

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee dit kan echt niet. Een Akai Z8 voor $999,- ? als dat echt zo is bestel ik er morgen tien. En $299,- voor 'n SL1200mk2 is ook 'n schijntje. Maar wat bedoelen ze met "refurbished to mint condition"?
Jammer dat je de spullen niet eerst ff kan bekijken.
 
Is refurbished niet gewoon iets van 'opgelapte 2dehands'?

Ik weet dat je het bij computeronderdelen ook wel eens ziet. Maar ze hebben ook nieuwe spullen...
 
Hmm. Ik heb toch zo'n gevoel van dat dit iets te mooi is om waar te zijn. Free shipping... Dus als ik die gasten 'n paar knaken van m'n creditcard laat afschrijven heb ik binnen 'n paar weken 'n nordlead 2 of Z8 in huis... Naahh, da ken nie.
 
dat is ongeveer 1500 gulden toch?
na misschien grote partijen ingekocht...
ze hebben nou ook weer niet zo groot arsortiment...
toch is navragen of iemand ervaring met die gasten heeft
 
Maar goed dat ik blut ben anders had ik het geprobeerd en was ik vast mn geld kwijt 8o)
 
8D 8D
Dit lijkt niet te kloppen, maar aan de andere kant...
stel dat het wel klop..... 8P

Ze hebben een telefoon nummer staan :

CUSTOMER SERVICE #: (212) 340-8036

Wat nu als je ze belt en ze geven een geloofwaardig verhaal..
Daarnaast zit er volgens mij toch een verzekering op me creditkaart voor kopen via het internet ...

shit! het kietelt ....

-edit-

Ik heb ze gemaild, ik moet het gewoon weten..

-edit-
 
Laatst gewijzigd:
Tof

Tof

Laat ons weten wat ze terug mailen.
Ze heten niet voor nix overstock. Ze zullen wel restpartijen etc. opkopen voor weinig...

Ik heb deze link van een maat, die ook weer een maat heeft en die heeft zo'n dj mixer besteld. ;) Ik hou je op de hoogte...
 
Origineel geplaatst door Sublimited


Ze hebben een telefoon nummer staan :

CUSTOMER SERVICE #: (212) 340-8036


ik ga morgen zeker bellen....
Dit lijkt me onmogelijk, en als het wel zo is, dan kan iedereen wel zijn webshop sluiten, denk ik.....
 
Re: Tof

Re: Tof

Origineel geplaatst door OnAcid
Laat ons weten wat ze terug mailen.
Ze heten niet voor nix overstock. Ze zullen wel restpartijen etc. opkopen voor weinig...


restpartijen van samplers van akai die net uit zijn, lijkt me raar
 
Dit is de trick om aan adresgegevens te komen. Die brengen goud geld op. Zo was er in Duitsland ook een site die DVDspelers, MD's, PS2's, GSM's voor bespottelijke prijzen verkocht, althans dat stond op de website. Half GOT ging een PS2 voor 200dm bestellen, maar denk je nu echt dat zoiets aankomt?

Dus vooral blijven dromen... :z
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Is refurbished niet gewoon iets van 'opgelapte 2dehands'?

Ik weet dat je het bij computeronderdelen ook wel eens ziet. Maar ze hebben ook nieuwe spullen...
"Refurbished" betekent dat ze het defect retour hebben gekregen van een winkel en zelf weer hebben opgelapt.
Het is dus eigenlijk anderhalfhands.

Maar een Z4 of Z8 refurbished lijkt me sterk....
 
Origineel geplaatst door krz
Dit is de trick om aan adresgegevens te komen. Die brengen goud geld op. Zo was er in Duitsland ook een site die DVDspelers, MD's, PS2's, GSM's voor bespottelijke prijzen verkocht, althans dat stond op de website. Half GOT ging een PS2 voor 200dm bestellen, maar denk je nu echt dat zoiets aankomt?

Dus vooral blijven dromen... :z

Dat kon ik me nog herrinneren ja! hahaha, heeft error hem al binnen?! ;)
 
Hmm..

Betalingen schijnen wel gewoon via PayPal te gaan...
Het ziet er al met al toch wel redelijk betrouwbaar uit...

equate
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top