casio sk-1

lennn

LenvanW
Lid sinds
30 Maart 2013
Berichten
10
Locatie
De Zilk
Ik ben benieuwd wat een Casio SK-1 samplerkeyboardje ongeveer waard is,is origineel en in goede staat.
Er worden zeer uiteenlopende prijzen aangegeven en zie dat het een redelijk gewild dingetje is voor de circuitbenders,deze durven er zelfs 250 dollar voor te vragen,dit lijkt me wel heel veel.
 
Ik heb mijn hier op het forum 50EUR betaald en dat vond ik best duur. Maar wel heel tevreden van en het was in goede staat maar wel met custom adapter.
Wil het eventueel wel verkopen.

Toen ik het kocht was het plan om van die Casiotone for the Painfully alone tracks te maken maar dat is er nooit van gekomen.
Ondertussen wel een paar samplepacks gevonden van de beats, dus niet eens moeten samplen uit het keyboard.
Maar het is wel te gek om eender welk geluid te samplen en meteen live te kunnen spelen op het keyboardje. Het heeft een ingebouwde micro maar je kan ook een extra aansluiten en ik dacht dat het ook een line in heeft, maar van latste niet helemaal zeker.
 
50,- was een bedrag wat mij ook meteen te binnen schoot.
Als een handelaar er 100,- voor zou vragen zou ik dat ook nog wel kunnen begrijpen.
Maar 250,- vergoelijken lukt mij niet meer.
 
75 ?
 
Back
Top