PWM - SQR Sunset

Op mijn beurt sluit ik me ook graag zan bij Mac en WHG. Ik had graag nog iets meer ontwikkeling gehoord. Ik denk dat de track zich daar wel voor zou lenen. Sounds zijn erg mooi. Misschien de drums nog ergens halftempo en dan weer terug of zo?
 
Mooi werk, lekker rustig maar wel een beetje weinig variatie. Maar goed luisternummer
 
Dit plaats ik dadelijk in de categorie filmmuziek, en ik denk daarbij zo'n scene waarin de detective alle puzelstukjes aan elkaar aan het knopen is :)
 
Mooie klanken. Drums niet echt mijn smaak maar de synth sounds zijn om te smullen. Lekker duister
 
Luistert heerlijk weg, met erg mooie drums. Ik sluit me verder aan bij het commentaar dat er misschien wat meer ontwikkeling in had gekund. En dat ie wel wat langer mag :D
 
Ha PWM, net je track geluisterd. Lekkere groove. Je doet m.i jezelf te kort door het hierbij te laten. Maarrrrr, dat is persoonlijk. Er mag van mij wel wat meer gebeuren, harmonisch, dynamisch... zoals gezegd, dat is persoonlijk. Luistert lekker weg!

grt. RFB
 
Tof gedaan. Een van de beter inzendingen. De melodie doet me aan een ander nummer denken, maar kan er niet opkomen welke. Blijft lekker in je hoofd hangen! :)

Edit: Op je Soundcloud staan ook toffe dingen zeg! :okdan:
 
Back
Top