Korg teaser

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

r.5

Vers lid geweest
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
3.463
Locatie
Thuis
14702253_10153919593756080_3064052772804734609_n.jpg
 
Mijn gok? Een heruitgave van een klassieke analoge polysynth, hopelijk dit keer met fullsize keys...
 
Of een Korg Mini/Poly :D
 
Het toestel die ze vorig jaar aankondigden met een oplage van 3000 stuks???
 
Ja hoor....Polysix :)

Dat lichtblauw is eerder Poly61. Maar goed, Korg kennende kan het gewoon een synth van een andere fabrikant zijn. De kleuren zitten ook op de Moog Source, dus dat zal 'm wel zijn dan ;)
 
De originele klinkt toch veel vetter dan deze flauwe remake...!

Dat zie je al zo aan het kleurenpalet... :D
 
In een mono poly zit geen rood van memorie button. Ook al heb ik een p6 korg vind ik steeds gaver merk worden ze hebben mijn zege , na ms20 & Odyssey
 
Iedereen roept maar wat ... kan ik ook! :2600 of 2500 of 3300
 
Nou, iemand op GS zei dat ie informatie had over een maxilogue, dus op zch komt het wel ergens vandaan. Maar het is wel echt een via via horen zeggen van, zonder enige vorm van bewijs.

Maar gezien de concurrentie, en dat het sowieso best logisch is om een immens populaire 4 stemmige poly een groter broertje te geven, lijkt het mij niet geheel ondenkbaar.
 
Ik zal ook eens een gok doen. Ik zie 5 strepen. Retro kleuren. Leder/Tolex achtige structure.
Een nieuwe electric piano met echte mechanics maybe? In 5 hippe kleuren? Voor de toetsenist die het echte werk wil. Maar dan slim gepositioneerd net onder de €1000,-.

Een 5 stemmige analog poly zou ook dik zijn natuurlijk.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top