Butterfly (1992)

DigitalArt

Stamgast
Lid sinds
18 juli 2015
Berichten
389
Locatie
landgraaf
Butterfly (1992/2016)

Hier weer een kleine bijdrage mijnerzijds aan het forum. Ditmaal een nummer uit 1992 dat ik terugvond op een oud cd-tje op zolder. Geactualiseerd naar het heden.
Ben veel kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing enkele jaren geleden dus het terugvinden was voor mij weer even een erg aangename nostalgische ervaring.

 
Erg goed gedaan idd.. vooral considering dat het uit 1992 is.. je was toen al een stuk verder dan ik op dat moment was ;) Niet dat dat per se iets zegt.

Mooi filmpje ook! Heb flink zitten lachen in het begin vooral!
 
Thanx. Geweldig dat jullie de moeite genomen hebben om de track te beluisteren. Ik had vooraf bedenkingen om deze oude track te plaatsen omdat de gedateerdheid er doorheen klinkt en de opnametechniek in die tijd alles behalve geweldig was.
 
Erg goed gedaan idd.. vooral considering dat het uit 1992 is.. je was toen al een stuk verder dan ik op dat moment was ;)

Ach wat is ver Payt. Altijd voor de lol muziek gemaakt en dat blijft ook zo tot ik omval.
Ik heb overigens net je track beluisterd en moet constateren dat dat van een goed niveau is. Heb ervan genoten !
 
Ja tof om zo oude composities terug te vinden

Super dat je het leuk vind.
Dat geeft inderdaad een goed gevoel. Ben nog best wat tracks kwijt maar toch weer even een deja vu. Momenteel gebruik ik gewoon Youtube als opslagmedium dan kan ik het overal en altijd terugvinden .... :)
 
Niet weg te klikken, in combinatie met het beeld intrigeert het me enorm. Beeld is hier en daar sterk waardoor het luisteren niet makkelijk gaat.
 
Gaaf filmpje en mooie muziek!
Ik vind die choirs en die electrische piano erg mooi en mooi passen, weet je nog waar die z'n oorsprong vonden?
Ik wou dat ik mijn oude fasttracker tracks nog had - allemaal overleden door een kapotte PC voeding ooit...
 
Heel veel dank voor je reactie Fluence :)

Ik vind die choirs en die electrische piano erg mooi en mooi passen, weet je nog waar die z'n oorsprong vonden?

Ze zijn afkomstig van de korg 01W. Die ik toen net was uitgekomen. Ik weet nog dat ik die synth toen zo geweldig vond klinken dat ik er een aantal analoge synths op heb ingeruild (ik dacht polysix en ESQ-1). Dat laatste zou ik nu niet meer doen.

Ik wou dat ik mijn oude fasttracker tracks nog had - allemaal overleden door een kapotte PC voeding ooit...
Ik ken dat gevoel. Ben zelf ook veel kwijtgeraakt. Backup helpt, maar de lifecycle van opslagmedia is maar erg beperkt. Vandaar dat ik Yoube gebruik als backup, dan kun je overal en altijd bij.
 
Back
Top