Jake Berran & Gloomer - Shapeshifting To Waltz

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.137
Locatie
België
Een leuk liefdesverhaal en tevens een introductie tot "shapeshiften"

Een mooi stuk klassieke muziek, oordeel zelf :



of



voor diegene die mijn filmpjes niet meer willen zien ;)
 
Dat is wel een mierzoet deuntje. Niet verkeerd verder.

Ik had verwacht dat de boel op 3:28 helemaal los zou gaan met vernachelde elektronische klanken met onnavolgbare breakbeats enzo. Of eigenlijk: dat had ik gehoopt. Nu blijft het een beetje hangen in die André Rieu-sfeer.
 
André Rieu-sfeer.

Hey Stupide, dat was eigenlijk wel de bedoeling. Ik wou laten zien dat ik ook wel gewoon een stukje klassieke muziek kan maken.. allez, aan meewerken, eigenlijk. Ik kon er wel een typisch Gloomer nummer van maken, maar dat leek me niet gepast.. ik wou hem ook niet te lang maken.. Dank je wel voor het bezoekje ! :)
 
Weet je wat ik denk Sander ? Dat jullie allemaal stiekem meeluisteren als ik aan 't produceren ben, en dat jullie 'm al kotsbeu gehoord zijn :D

Dank je wel voor je positieve reactie, apprecieer het van harte ;)
 
Gloomer, ik vind 'm wel leuk.
Ik ben vooral ook nieuwsgierig hoe je die verschillende klanken hebt gemaakt?

Op tonaal vlak mag er (naar mijn smaak althans) wel wat meer gebeuren (modulaties, nieuwe wendingen en dergelijke) en melodie mag nog meer worden gevarieerd.
 
Gloomer, ik vind 'm wel leuk.
Ik ben vooral ook nieuwsgierig hoe je die verschillende klanken hebt gemaakt?

Op tonaal vlak mag er (naar mijn smaak althans) wel wat meer gebeuren (modulaties, nieuwe wendingen en dergelijke) en melodie mag nog meer worden gevarieerd.

Hey Big,

Dank voor je bezoekje.. doet deugd.
Ja, wat variatie inderdaad.. had gekunnen.
Hoe we die klanken hebben gemaakt ?
Die komen veelal van Sytrus (FL-studio)

Thanks again ;)
 
Grappig Gloomer. :)

Maar, als je doel is klassiek te bouwen dan is natuurlijk dit nog nie genoeg. ;)
Klassiek is juist zo mooi omdat het continu verandert in compositie en melodieen enz.
Nu hoor ik eigenlijk een loop van dezelfde melodie maar met elke keer iets erbij.
 
Heb het helemaal afgeluisterd en nu zit dat walsje in mijn kop.... Jammer, maar de eerste 17 seconden spraken me het meeste aan.
 
Grappig Gloomer. :)

Maar, als je doel is klassiek te bouwen dan is natuurlijk dit nog nie genoeg. ;)
Klassiek is juist zo mooi omdat het continu verandert in compositie en melodieen enz.
Nu hoor ik eigenlijk een loop van dezelfde melodie maar met elke keer iets erbij.

Hey Arv, bedankt man. Je hebt gelijk :stupid
 
Heb het helemaal afgeluisterd en nu zit dat walsje in mijn kop.... Jammer, maar de eerste 17 seconden spraken me het meeste aan.

Leuk dat je 17 seconden hebt kunnen genieten ;)

Thanks a lot Torp !
 
Klinkt goed man! Erg mooi gemaakt, eindelijk weer eens een nummer wat het waard is om te beluisteren. :okdan:
 
Back
Top