FEEST:Synthforum optredens !!!!

Een zondag???

Damn... dat had ik niet door ik dacht een zaterdag.
Maar goed, ik heb al ja gezegd ;) neem ik de volgende dag wel vrij.
'k Heb dr nog steeds evenveel zin aan!

-C-
 
Na het checken van de kalender ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch op een zaterdag is :D.

Maxdox> in wat voor tijd leef jij??? :p ;)

-C-
 
...uh..:confused:

ik leef in windows-tijd.... het kan natuurlijk één van de 5biljoen bugs in w2k zijn....
 

Attachments

  • date.jpg
    date.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 78
Re: FEEST:Synthforum optredens !!!!

Origineel geplaatst door Waveglider
geachte forumleden... Het is mij een plezier julie mede te delen dat er zwaar te feesten valt op 22 NOVEMBER !!!

[C738: KNIP!]

Dus ... 22 NOVEMBER vrij houden iedereen !


main room:

21.00 - 22.00 plaatselijke dj -techno set 1
22.00 - 23.00 Remenance - trance LIVE
23.00 - 00.00 plaatselijke dj -techno set 2
00.00 - 01.30 Translactica - trance LIVE
01.30 - 02.30 Pjotr G - techno LIVE
02.30 - ?? ?? Dj Jowan - trance/techno

Chill room:

21.00 - 23.00 Dj Bambam set 1 - Chill out
23.00 - 00.00 C738 - Ambient/Electro/... LIVE
00.00 - 01.00 Dj Bambam set 2 - Chill out
01.00 - 02.00 Kneel - Ambient/noize/soundscapes LIVE
02.00 - ?? ?? Dj Bambam set 3 - Chill out

Zie eerste post!!!

max, ik moet je het verschil tussen 2 en 22 november nu toch niet gaan uitleggen he??? ;)

-C-
 
uh... oeps :stupid

....nou ja, 22 en 2 lijken toch een beetje opelkaar :engel: .. ut zou wel gebrek aan koffie zijn op deze vroege morgen :D

Ik heb niks gezegd! Foutje bedankt :koffie:
 
Lijkt me harstikke gezellig, en het is ook leuk om zaterdags een bezoekje antwerpen te brengen.
Dus ja, ik kom! :biertje:
 
za ltoch niet verder zijn dan de 4 uur die C738 moet reizen ???
 
Dat lijkt me idd wel errug ver dan :o(

maar goed,hier ff de volledige line-up, live-acts en djs staan vast, maar onder licht voorbehoud is hier ook de volgorde


Upstairs (room 1)

21.00 - 22.00 Dj Bionic - Set 1 TECHNO
22.00 - 23.00 Remenance LIVE TRANCE
23.00 - 24.00 Dj Bionic - Set 2 TECHNO
24.00 - 01.00 Translactica LIVE TRANCE
01.00 - 02.00 Dj BamBam -Set 1 PROGRESIVE TRANCE
02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO
03.00 - 04.00 Dj BamBam -Set 2 PROGRESIVE TRANCE


Downstairs (room 2)

21.00 - 22.00 Keiss LIVE TECHNO
22.00 - 23.00 Dj Dopey - Set 1 TECHNO/ELECTRO
23.00 - 24.00 C738 LIVE AMBIENT/ELECTRO
24.00 - 01.00 Dj Dopey - Set 2 TECHNO/ELECTRO
01.00 - 02.00 Kneel LIVE AMBIENT/NOIZE
02.00 - 04.00 Dj Jowan PROGRESIVE TRANCE/TECHNO

Deuren gaan open om 20.00 of 20.30 u.
Inkomprijs bedraagt 3 euro,gratis voor leden,lidkaart kost 2.50 euro
Voor 22.00 u. binnen = Gratis coctail !!!


Dat is het zowat ... :mega: :mega: :mega:
 
...ik ben serieus van plan te komen (mijn vriendin heeft nog wat overtuiging nodig, maar goed :erm: ) maar hoe zit het met openbaar vervoer etc?

Ben een keertje met de bus van hasselt naar diest, en toen nog es 30km met de taxi moeten rijden voor een of ander feestje... tochtje duurde geloof ik iets van ~6 uur vanaf maastricht!! (met de auto lukt dit makkelijk binnen een uur)..

Dus:

-- waar wordt het gehouden,
-- is het makkelijk bereikbaar vanaf Antwerpen (met openbaarvervoer),
-- heb je misschien tips voor betaalbare hotelletjes in de buurt (welke ook per openbaar vervoer/taxi redelijk bereikbaar is na afloop van het feestje)
-- en
-- ik
-- hou
-- ook
-- niet
-- van
-- bullets

:yamaha:
 
But where's the partie?????

Kan iemand mij de locatie en het adres geven? Hier wil ik wel getuige van zijn!!

en ff iets anders, waar kan ik mijn nick-name voor het synthforum veranderen? ik gebruik nog steeds mijn eigen naam.......

Greetz,

Camiel
 
...ik ben serieus van plan te komen (mijn vriendin heeft nog wat overtuiging nodig, maar goed ) maar hoe zit het met openbaar vervoer etc?
Dus:
-- waar wordt het gehouden,
Ruisbroek/puurs , Kleine Lei 17

-- is het makkelijk bereikbaar vanaf Antwerpen (met openbaarvervoer),
Vanuit Antwerpen moet je bus 50 of 290 nemen tot Boom (die rijden zeer frequent), dan bus 255 tot Ruisbroek... dan nog 10 minuten te voet ofzo...

-- heb je misschien tips voor betaalbare hotelletjes in de buurt (welke ook per openbaar vervoer/taxi redelijk bereikbaar is na afloop van het feestje)
Mijn vriendin gaat dat is bekijken... maar officieel duurt het tot 4 uur ,maar als er nog volk is,blijft het gewoon doorduren tot ... maar bussen rijden zondags hier maar van 8 uur ofzo.. maar ik weet zeker dat er iemand je wil in antwerpen kan afzetten... (denk ik toch) er zullen wel genoeg mensen zijn die met de auto naar huis nog rijden die nacht...
Maar als ik meer weet van taxi/hotel dan laat ik je het wel weten... eventueel kan je wel een paar uur bij mij crashen tot het OV terug rijd.
:mega:
 
Back
Top