bouwverslag analoog netwerk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik begin nu pas echt te begrijpen wat dit eigenlijk precies is en wat je er mee zult kunnen. Wauw.

Nu hoef je in feite alleen maar ("alleen maar", haha) zo'n CrowBX bordjes op dit formaat te krijgen, je hoeft nog niet eens de pinout correct te krijgen omdat alles met alles schakelbaar is zolang de voltages maar kloppen, en hop, daar is je 4, 6 of 8-voice.
 
Ik wil wel een analoge 32 bij 32 matrix met total recall als patchbay. Wat zou dat kosten denk je?
 
Laatst gewijzigd:
eerstdaags komt dit matrixproject op kickstarter. daar zullen de verschillende configuraties aangeboden worden. we houden jullie op de hoogte
 
eerstdaags komt dit matrixproject op kickstarter. daar zullen de verschillende configuraties aangeboden worden. we houden jullie op de hoogte

Ja toevallig dat nu net de campagne op het punt staat live te gaan. Er is een aparte draad opgestart over auto patchbay waar ik een preview link naar de campagne heb geplaatst. Daar staan ook prijzen vermeld.
 
Ja, 9 piek voor verzending vind ik ook best wel veel. Als het aan mij zou liggen zou een board 9 EUR duurder zijn en gratis verzonden worden ;-)
Probleem daarbij is dat wereldwijd gezien er nogal veel verschil zit in de verzendkosten. In NL is een pakje dat door de brievenpost past 4,95 aan verzenden of 14,95 met alles erop en eraan. Ook moet er nog een goede verpakking omheen en administratie bedreven worden. Zie het als in investering voor een nieuwe opzet om creatief op los te gaan en bestel gewoon heel veel. Dan vallen de bestelkosten relatief ook mee.
 
Laatst gewijzigd:
Ik wil wel 'heel veel' mini bordjes 'bestellen' maar dat mag niet @ kickstarter :P

Dan denk ik aan een euro-paneltje met zo'n 16x16 er achter. De grotere (en vele malen duurdere) opzetten gaan buiten mijn bereik :)
 
Die 16x16 was de eerste aanzet van Anatal. De minimale matrix in de kickstart is 32x32.
Het kan heel goed zijn dat na de kickstarter jouw wensen in de X-mod shop te koop zullen zijn omdat er nog veel mensen dat willen kopen. De DIY tak van het project gaat zeker veel aandacht krijgen als het aan mij ligt.
 
Ja mooi, de aandacht is er in ieder geval!

Wellicht dat een indigogo-campagne in deze handiger was geweest omdat je daar een flexibel doel kunt instellen, maar hoe dan ook kunnen hier mooie contacten uit komen.
 
Nog een vraagje: kan 1 input naar meerdere outputs tegelijk of "slechts" naar 1 output tegelijk? (om het op zijn modulars te zeggen: heb je gewone patchkabeltjes of stackable kabeltjes)
 
in een 16x16 configuratie kan gesplit worden omdat de matrixchip dat toelaat en er slechts een chip gebruikt is.
in grotere systemen kan het niet rechtstreeks omdat die met routings werkt en die zijn beperkt. we hebben overwogen om dit toch toe te laten , dat kan mits aanpassing van de soft. maar als je routings daardoor sneller op zijn kan je niet meer alles met alles verbinden. vb in een 32 systeem kan je maar 32 'kabeltjes' gebruiken ...
we hebben dit overwogen, maar voorlopig is het niet zo.
het kan hier echter ook wel als je een mix/split vca module erbij neemt. dit is een 16x16 submatrix met vca's waardoor je kan mixen en je mixverhouding kan regelen, maar ook kan splitsen. een soort uitgebreide multiples. je hebt dan 16 'kabeltjes' meer.
 
@Von Naphoven: Dank voor de link.
Ik heb meteen een reactie gegeven aangaande het feit dat het waar is dat het nog wel een beetje ondoordringbaar is hoe nou precies alles in elkaar steekt.
Al met al toch een postivie recensie.

Als een van de leden van het X-bay team - die zich voornamelijk met de X-Mod module ontwikkeling bezig houdt - heb ik morgen een ontmoeting met de Jean-Louis Gayet - Senior Editor van Interface Magazine - om te praten over publicatie in Interface on-line en later in de gedrukte versie. Hij heeft al laten weten dat ie er zin in heeft.

Het wordt spannend of we de kick starter halen. Best wel belangrijk omdat we dan ook de DIY wereld kunnen gaan bedienen en het naar het niveau van een community kunnen tillen waarin van alle kanten bijdragen kunnen komen binnen het X-Bay systeem die ondersteund kunnen worden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top