2x RME Multiface in Fruity Loops.

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Lid sinds
25 juli 2002
Berichten
3.925
Locatie
Alto Paraiso, Brazil
Het is misschien een rare vraag maar is het mogelijk om met 2 RME multiface`s te werken in Fruity Loops.

Ben nl. van plan er nog een bij te kopen maar het lijkt me best genaait als ie niet allebei tegelijk kan gebruiken in m`n Fruity.
 
Als het goed is dan kan je de ASIO drivers gebruiken die de twee kaarten dan zegmaar 'samenvoegt' tot eentje. (virtuele)
En volgens mij kun je wel minstens 4 van die kaarten in een computer proppen en dat het werkt zeg maar.
 
even terzijde: Waarom wil je twee multiface kaarten gebruiken? Neem aan dat je meer ins en outs wilt, maar heb je de digitale ins en outs ook al in gebruik?
 
wat fuse zei idd, die worden naar mijn weten dan samengevoegd en heb je gewoon in totaal 16 uitgangen ipv 2 keer 8

maar ik zou toch ff naar de winkel gaan en het zo regelen dat je het eerst mag uitproberen of het wel degelijk werkt ,tis toch een aaridge investering weer die kaart en dat mogen ze ook onderkennen die winkel!
 
Fuse & Ender --- Bedankt voor jullie antwoord, ga denk ook nog ff voor de zekerheid een mail sturen naar RME zelf.

Hazes --- Digitaal heb ik niks aan, heb een analoogen tafel dus van daar. Waarom ik extra nodig heb heeft te maken om me revurp (mpx 1) beter over de geluiden te verdelen. Heb nu vaak last dat als je dan een aantal geluiden uit een uitgang laat komen dat bij de een te veel zit.
 
Dan kun je ook een AD/DA converter aan die extra adat poort van je bestaande multiface knopen toch?

Niet dat het veel uitmaakt qua prijs (als je een beetje een goede AD/DA converter kiest).
 
fuse >>>

uuhm dat zijnmicrofoon in en uitgangen

hij wil er 8 line outs erbij om zo meer losse sporen op zijn mixer aan te sluiten
 
Origineel geplaatst door endonyx
fuse >>>

uuhm dat zijnmicrofoon in en uitgangen

hij wil er 8 line outs erbij om zo meer losse sporen op zijn mixer aan te sluiten

wat is nou weer een microfoon uitgang? Waar zitten die anders dan op een microfoon?:confused:
 
Qua ingangen kun je kiezen of line of XLR. En dan nog met preamps ook nog.

En XLR uitgangen moet je toch wel op een mixer kunnen aansluiten dacht ik zo?

Nou ja 2x een multiface is ook niet verkeerd hoor. Kost alleen 3x zoveel. :)
 
Back
Top