Nieuwe Nederlandse Eurorack synth modules

Na enige schroom overwonnen te hebben wil ik hier graag met jullie delen waar ik al maanden in stilte aan werk, een nieuwe Nederlandse synth boutique: River Creative Technology. Of gewoon River :).

www.riversynths.com

Via synthforum was de afgelopen maanden al te volgen hoe de eerste twee producten (voor Eurorack) tot stand zijn gekomen. Dat zijn de:

  • Crux dual discrete core VCA
  • Nucleus discrete OTA VCF

attachment.php


De modules zijn sinds vandaag als DIY-kit of kant-en-klaar via de website te koop. Daarnaast is er een mogelijkheid voor synthesizer reparaties en in het nieuwe jaar zal ik via een weblog regelmatig tips & tricks, basis kennis, synth theorie, DIY tutorials en interessante projecten delen.

Een fijne kerst en een heel muzikaal 2016 gewenst!
 
Vet spul

Vet spul

Mooi spul. Filter klinkt lekker en de looks mogen er ook zijn. Goed bezig.:okdan:
 
hee, grappig, ik kom zeer binnenkort ook met wat eurorack op de markt.
om te beginnen een buizen vco, een buizen filter/vca, en een buizen mixer.

:mega:
 
Goed bezig. Stuur je binnenkort een mailtje met een goed filmpje naar Matrixsynth. ? ; )
Benieuwd naar je andere modules. Die alps pots zijn trouwens heerlijk! Ik hoop dat de dit niveau van bouwkwaliteit blijft aanhouden.
 
Ziet er netjes uit, congrats! Complimenten ook voor de zeer complete handleiding, zo zie je ze weinig in Eurorack-land.
Als ik nog een paar VCA's nodig heb dan staat de Crux zeker op het lijstje! :mega:
 
Heel mooi! gefeliciteerd en succes!
ziet er veel belovend uit.

en j.baars: na de buizen items ben ik wel benieuwd, Metasonix maakt ze al een tijd
maar een NL product zou fraai zijn
 
Zie uit naar de VCA en t is dat ik al wat veel filters heb maar misschien komt die er ook nog eens van!
 
@rdilago:
Jeroen zit ons in de maling te nemen ;)

nope, waarschijnlijk januari of februari, maar daarvoor ga in nutuulk een eigen topic openen, deze gaat ergens anders over.

:mega:
 
Bedankt voor alle leuke reacties! Echt fijn om te lezen.

Goed bezig. Stuur je binnenkort een mailtje met een goed filmpje naar Matrixsynth. ? ; )
Benieuwd naar je andere modules. Die alps pots zijn trouwens heerlijk! Ik hoop dat de dit niveau van bouwkwaliteit blijft aanhouden.

Jazeker, Matrixsynth hou ik op de hoogte. In het nieuwe jaar ga ik meer werk maken van demo's, filmpjes, DIY tutorials en de weblog.

Dankje, het niveau van bouwkwaliteit zal ik zeker proberen vast te houden. Ik heb behoorlijk wat tijd gestoken in het selecteren van de hardware, dus zal die op toekomstige producten waarschijnlijk ook gebruiken (of waar mogelijk nog verder verbeteren).

Rutger
 
Gefeliciteerd! Je bent van vele markten thuis. Dat heb je goed geheim gehouden.
 
Zie uit naar de VCA en t is dat ik al wat veel filters heb maar misschien komt die er ook nog eens van!

Dat dacht ik ook, maar hij hangt hier nu in de kast en het is een erg fijn filter...
 
Back
Top