[Snippets] - Deel 1

Eh, ik word er toch wat onzeker over of het nog om aan te horen is. Niemand vind het de moeite te reageren! :S @Snelkookbami: idd leuk! Klinkt nog heel defineerbaar. Bij mij wordt het altijd zo'n zooitje..
 
Laatst gewijzigd:
En ja, alweer de 11e versie! Is het al meer dan een snippet en mag ik er een topic over beginnen? :-)

@scarum: 't kan nog alle kanten op!
 
Un stukkie snip van mijn kant.

Ik heb het maar Techno genoemd, want heb even geen idee waar dit precies onder valt..
 

Attachments

  • Snippet Techno.mp3
    946,2 KB · Bekeken: 70
snippetje..
Weet nog niet echt waar ik er mee naar toe moet...

http://www.industree.org/newtrack/LD50.mp3

Suggesties, ideeën?

Klinkt wel duister en orgineel, ik zou verder geen tips kunnen geven.. gewoon afmaken ;)

@Raphie: het kan nog alle kanten op, maar ik denk dat je iets minder moet compressen (mijn mening he)

@Code17: Het idee is goed, maar ik mis een beetje een thema, misschien ook iets meer dynamiek? alles klinkt hard lijkt het..

Iets waar ik mee bezig ben, is dit wat?: (het is gewoon een loop, maar zo begin ik altijd)
 

Attachments

  • Bergen20101012-6snip.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 75
tjah snippet..... :kimono: vroeg die vrouw of ze wat vaker de smoel wou houden.. maar ze hoort zichzelf zo graag.. ;)

Lekker hoor! bounce lekker mee op m'n stoel :okdan: soort van bigbeat/lounge mixup
 
@ raphie ,dashadow. THNx.. @ raphie zoals bergen al zei kan nog veel kanten op... maar kreeg bijna bloedende oren van de compressie. haha:D maar jaloers op je skills... :o:

@ bergen ... je hebt gelijk thema is ver te zoeken en hoor nu ook dat t zo plat als een dubbeltje is is (koptelefoon and a crappy one vandaar mischien) dynamiek is idd ver te zoeken gheghe ff aan de slag dus.. thnx!
 
Laatst gewijzigd:
Contrabass week hier... (altijd een beetje..)gheghe @ bergen lekker chill man! mooi clean ook.. heb nog veel te leren hoor ik.Mooi weg te dijnen hier... ;)Toch maar sparen voor een stel monitors. niet dat de boel daar beter van word maar kan geen kwaad denk ik hier...;)

nog maar een opzetje...


En de vorige(sorry nix aan de dynamiek gedaan...) maar nu dat mens ff de mond gesnoerd en dub dr over.. beetje uitgeschoten... gheghehttp://soundcloud.com/codec17/murde-em-dub
 

Attachments

  • 133.2.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 65
@bergen: zeker lekker!

Hier iets wat ik snel vanmiddag heb gemaakt. Heel anders dan het genre wat ik hier regelmatig tegenkom (al die hardcore synth mensen LOL) maar deze is gemaakt met mijn Yamaha Motif XS en het is bedoeld als intro voor een nummer in een band van mij. Work in progress en straight out of the synth.

Oh, en sorry, deze zit nog niet op het juiste volume, dus zet em ff iets harder. Niet vergeten daarna weer terug te draaien :P
 

Attachments

  • intro.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 53
Back
Top