[Snippets] - Deel 1

Een snippet van mij :)

123


De overgangen zijn er nog niet/nauwelijks, drum is nog niet af, en intro nog niet goed.

maar over de lead en het pianogedeelte ben ik tevreden, op de overgang na dan...
 
Origineel geplaatst door binaural
Erg leuk begin! maar, die reggae-stab vind ik niet tof. Drummetjes mogen ook wat spannender.

thnx! :)

Bedoel je dat je deze specifieke reggae stab niet tof vind, of dat je er uberhaubt geen reggae stab in horen wil?

Drums moet zeker nog wat aan gebeuren, lengte van trakkie ook trouwens. thnx again. :okdan:
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
spacey
ik vind de drums alleen wat houterig klinken, probeer dr eens een shuffle ofzo op

verder, toppie :biertje:

thnx.. ik ga er wat aan sleutelen.. :okdan:
 
Daar ben ik weer.

We zijn momenteel druk bezig met meerdere nummers tegelijk. Of het handig is kom ik later op terug, dat moet nog blijken.. :confused:

Onderstaande snippet is van onze track "Ment To Be" (ja die titel veranderen we nog) en is nog lang niet af.
Ben benieuwd of jullie het al een beetje potentie vinden hebben.. Negen maanden geleden hebben we 'm al een keer gemaakt maar waren totaal niet tevreden, met als resultaat dus een complete remake.

Groetjes!
 

Attachments

  • ricardo munoz - ment to be snippet.mp3
    850,3 KB · Bekeken: 85
... een snippet in Amiga tracker-stijl die ik nog af wilde maken, maar ik heb het project weggeflikkerd bij het opruimen van m'n schijf... :D

SillyLead
 
Back
Top