Volca Keys synced aan Nintendo DS

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
4.938
Locatie
Primark City
Kijk eens wat ik vandaag aan de praat kreeg.. M'n Volca Keys gesynced aan m'n Nintendo DS met Nitrotracker!

Ik weet het, dit is nerd niveau... Maar ik ben er erg blij mee :D

http://www.dailymotion.com/video/x3h8hpi

(de video speelt wat brakkig, maar hij loopt gewoon strak..)
 

Attachments

  • volca_ds_nitrotracker.jpg
    volca_ds_nitrotracker.jpg
    290,9 KB · Bekeken: 47
Heb je een los kanaal van de Nintendo in de keys of pakt ie de hat als trigger signaal? btw.. blijft leuk die nintendo :mega:
 
Heb je een los kanaal van de Nintendo in de keys of pakt ie de hat als trigger signaal? btw.. blijft leuk die nintendo :mega:


Het sync signaal zit op track 1 in de Nintendo, en is links gepanned. Het is een heel kort tikje qua sound. Dat signaal gaat naar de sync input op de Volca.
Het rechter kanaal op de Nintendo bevat dus alle samples, die staan allemaal naar rechts gepanned.

Het coole is als je van pattern wil wisselen je 1 pattern gebruikt dat speelt.. en daarna voor een andere kiest met 'direct select'. Dan blijft hij doorspelen in tijd..
Als je een volgend pattern zou kiezen, dan schakelt hij direct over en ga je uit de maat (tenzij je spot-on op de maat wisselt).

Ik heb al een aantal keer wat gepost over Nitroracker.. ik ben er erg enthousiast over :)
Samples zet ik op m'n mirco-sd card in wav format.. Je kan dacht ik 16 tracks gebruiken en iets van 40 secs aan samples mono er in stoppen.. Aardig indrukwekkend..

Ik heb het ook werkend met de Korg DS10 app op de DS..
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top