nieuw stukje met oude hardware

DigitalArt

Stamgast
Lid sinds
18 juli 2015
Berichten
389
Locatie
landgraaf
Alweer dikke maand lid van dit forum. Dat schept verplichtingen. Dus maar weer even mijn oude hardware tevoorschijn gehaald en een nieuw stukje gemaakt.



2 maal daags voor het slapen gaan :Z
 
Last edited by a moderator:
Slim gebruik gemaakt van de oude geluidsounds
Geeft een lekkere mix, die ik zeker waardeer :okdan:
 
Harstikke leuk dat jullie de moeite hebt genomen om te luisteren. Overwoog om mijn oude hardware te verkopen en me helemaal te wijden aan mijn andere hobby (schilderen) maar jullie reacties motiveren me om verder te gaan met muziek. Thanx !
 
Hoi chili
Nee, ken ik niet
Gebruik zelf veelal hardware synths en record het resultaat in cubase
Heb nog nooit met reason gewerkt
Groet
Leo
 
Ok Leo, hoe dan ook fijn dat je erbij bent, en goed dat je het muziek maken voortzet.
 
NIet mijn smaak maar zeker respect voor deze track. De drums liggen een beetje vreemd in de mix ?
 
Een aantal progressies ligt heel erg lekker in het gehoor, tot kippenvels aan toe :). Een aantal ook niet. Mixed feelings bij de compositie moet ik je eerlijk zeggen. Ik denk wel dat je bij de mix nog wat winst zou kunnen halen.
 
Dank voor de mix tip. Daar besteed ik idd nauwelijks tijd aan. Dit stukje bijna niet zelfs omdat het de dynamiek-verschillen voor mijn gevoel onaangenaam ging aantasten en het klassieke aspect er onder ging lijden. Ik heb het resultaat daarom alleen genormaliseerd.

Creƫren van mixed feelings en onverwachte bestemmingen is voor mij eerder een doel..... helaas is niet iedereen een kopie van mezelf dus het zal wel steeds verschillend landen :)



 
Back
Top