Synth Effect Youtube Serie

Herken ik daar de Terminator (gespeeld op de Juno?)

Ik (als gitarist) heb ook de Small clone van ehx. vooral herkenbaar in het geluid van Zombie en Smells Like Teen Spirit.

Ik vind als ik naar jouw filmpje kijk (YESSS eindelijk iemand die verschillende synths gebruikt voor 1 pedaal!!!) hem erg mooi naar voren komen op MS20!
Tnks!!
 
Herken ik daar de Terminator (gespeeld op de Juno?)

Ik (als gitarist) heb ook de Small clone van ehx. vooral herkenbaar in het geluid van Zombie en Smells Like Teen Spirit.

Ik vind als ik naar jouw filmpje kijk (YESSS eindelijk iemand die verschillende synths gebruikt voor 1 pedaal!!!) hem erg mooi naar voren komen op MS20!
Tnks!!


Wat cool om te lezen :D Thanks voor de feedback!
Ik vond het testen op verschillende synths een vereiste, het is zelfs de reden dat ik de MS-20 Mini gekocht heb! Ik had naast de Rocket en Dark Energy geen mono synth dus voordat ik begon met deze serie heb ik snel de Korg gekocht (en heb er zeker geen spijt van).
 
Het is dan wel geen effectpedaal maar in dit filmpje wordt wel een mooie combinatie gebruikt:
Roland Juno 60 en een Sony HR-MP5

In het YT-filmpje wordt het effectapparaat wel met een pedaal bediend, dus toch een beetje een pedaaleffect :D

 
Gebruiken jullie nou allemaal een reamp box hiervoor of pluggen jullie de line out direct naar het pedaal?
 
Ok dus je let dan niet op de impedantie. Pedalen hebben hi-z signalen nodig. Resultaat is goed in jouw geval?
 
Veel pedalen zijn niet zo kieskeurig. Vaak is de ingang ook nog eens gebufferd. Wel is het soms aan te raden om niet zo hard in het effect te sturen in verband met oversturing.
 
Back
Top