Opnemen in FL Studio 11

Synthawii

Nieuwkomer
Lid sinds
12 juni 2009
Berichten
22
Ik wil opnemen in FL Studio 11, via m'n keyboard (aangesloten op de PC). Audio en MIDI settings, zijn zover ik weet goed ingesteld. Maar wat moet ik nu precies selecteren bij Record, en hoe zet ik de quantize functie aan (dat de noten, die ik speel strak in de maat komen te staan). Ik heb in de Engelstalige helpinfo zitten lezen, maar kom er niet helemaal uit......
 
En waarom update je niet naar FlStudio 12 want die is al een tijdje uit ?
 
Ik heb FL Studio 12 ook, maar de cursus die ik heb gevolgd ging over FL Studio 11. Toen ik 12 in beeld kreeg, zag het er allemaal anders uit.... Dus heb toen ook FL Studio 11 gedownload. De cursus behandelde niet opnemen vanuit een keyboard, maar de noten programmeren met de muis. Ik ga straks de tutorials bekijken, die Dr Van Lansberg stuurde. Thnx, and have a good day ;-)
 
Ik heb FL Studio 12 ook, maar de cursus die ik heb gevolgd ging over FL Studio 11. Toen ik 12 in beeld kreeg, zag het er allemaal anders uit.... Dus heb toen ook FL Studio 11 gedownload. De cursus behandelde niet opnemen vanuit een keyboard, maar de noten programmeren met de muis. Ik ga straks de tutorials bekijken, die Dr Van Lansberg stuurde. Thnx, and have a good day ;-)

Ja kan ik me voorstellen, de overgang naar 12 is inderdaad even wennen... wellicht is het dan inderdaad beter om met je vertrouwde spullen te werken, en als je dat door hebt over te stappen.

Succes ! Als je er na de video's nog niet uit komt vraag gerust verder he :)
 
Gedownloade VSTi opslaan in FL-Studio 11

Gedownloade VSTi opslaan in FL-Studio 11

Hoe kan ik gedownloade VST instrumenten opslaan in FL Studio 11? Ik vind de handleiding in het Engels nogal ingewikkeld erover...
 
Daar had ik zelf ook op kunnen komen, lol, zie eerdere berichten ;-) Maar bedankt voor de moeite, hehehe :-)
 
Back
Top