Nieuwe TAL Sampler

Een nieuwe VST sampler van het supercoole cultmerk TAL :okdan::dj::okdan:

tal-sampler_splash.png


http://tal-software.com/products/tal-sampler

EDIT: Link aangepast ;) Thanx wiseguy

Features
Vintage DAC modes (Emu II, AM6070, Sample Hold).
Steep 96dB low-pass reconstruction filter (Emu II and AM6070 F).
Variable sample rate.
Powerful MOD-Matrix.
Four sample layers.
Three AHDSR envelopes with vintage Digital / RC mode.
Three LFO's (Triangle, Saw, Rectangle, Random, Noise).
High Quality effects (Reverb, EQ, Delay).
Self resonating zero feedback delay filter (24/12/6 dB LP).
Wide range of audio formats supported (*.wav, *.aiff, *.aif, *.mp3, *.ogg, *.flac).
Scallable high resolution user interface.
The possibility to change font and background colour.
Fast sample and preset loading.
More than 100 presets available as download (on the right).

ff downloaden straks
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind hen plug-ins altijd verrassend. De gratis Chorus van ze gebruik ik graag. Ben benieuwd naar deze.
 
Check :)

Zie niets over 12 bit support.. :D maar ben benieuwd naar die DAC mode's.. binnenkort ff proberen.. :okdan:
 
DAC gebeuren is wel erg stoer als het goed is gedaan, gebruik je m al smackos?
 
Ja net gekocht klinkt wel erg ok hoor ff snel een audio mp3 demootje gemaakt, ik ga steeds door de verschillende DAC's verander de bitrate en sampling frequency etc. en een beetje met de filters pielen ook, zijn 3 parts een string en bass die hetzelfde blijven en de break die de hele tijd wordt veranderd:
http://www.pacificmicro.org/testjesampler.mp3
 
Heb hem ook. Fijne sampler. Die DAC is geniaal. Patrick heeft er echt ontzettend veel tijd in zitten en net zoals bij de u-no-x en de bassline zit het helemaal goed qua kwaliteit. Voor dit lage introductiebedrag kun je echt niet mis gaan.

Verder heb ik in jaren niet meer zo veel fun gehad met een software sampler.
 
en AAX!

kan ik hem in Live en Pro Tools gebruiken!
 
Ziet er wel erg leuk uit, lijkt me een stuk leuker werken dan Kontakt etc. ... $45 is ook net prijsje.
 
Zou dit geen goed "simpler/sampler" alternatief zijn voor Logic Pro ipv de ESX24. Hoewel de ESX alles en meer kan heb ik hier toch vaak nood aan.
 
Ik heb er hier nu 4 aanstaan met filter gefreak en bitrate veranderingen etc. over de hele track en hij verbuikt 9% op 2.9 intel core i7
 
Back
Top