Minitaur op marktplaats?

zo heb ik wel eens een minimoog laten schieten voor 400 gulden.. ik dacht of het is een oplichter, of hij is onherstelbaar stuk, dmv blikseminslag ofzo, of hij bedoelt een micro korg ipv moog.....
dus verder geen aandacht aan geschonken.. dat was nog in de music maker destijds... tot dat ik voor 2500 gulden ergens.. kick music geloof ik een minimoog zag staan, goede conditie.. alles werkte. waarop de verkoper chris .. of frits die later een eigen winkel is begonnen doodleuk zei.. ja deze stond in de music maker.. voor heel weinig.....
de dx 7 was nog niet uit dus ze waren best zeldzaam nog op de occasionmarkt...
ik heb het later goed gemaakt door dat er door de dx7 explosie opeens de mooiste bakken voor spotprijzen in de winkels verschenen.. waar ik uiteraard gretig gebruik van heb gemaakt..
 
Die in Lelystad is niet zuiver. Reageert in eerste instantie wel op een bod omenabij die prijs van 240. Vraagt wanneer kun je langskomen.. stel je een paar opties om langs te komen voor hoor je vervolgens niets meer.
naderhand 2 Voorstellen "bied 240 + verzendkosten.. vrijwel meteen antwoord.. lijkt mij 'n duidelijke zaak..

Zag van het weekend ook een EMU EMAX I voor 75.. 'k dacht ook van naja??
Biedingen liepen ook al wel op enzo.. toen toch maar ff bod gedaan en kreeg dag erna de reactie dat ik em mocht ophalen en staat ook hier nu :)
Het blijft dus weird soms. Maar dat niet kunnen bieden is gewoon verdacht...
 
een emax 1 geef ik nog geen 50 euro meer voor .. wat een vreselijke rampenbak was dat zeg... ik kan het bijna niet geloven dat ik daar in de jaren 90 3000 gulden voor heb neer gelegd.. de emax 2 was al weer wat beter maar ook nog steeds een redelijke ramp.. daarna kwam de esi 32.. toen hadden ze het qua bedienings gemak eindelijk beter begrepen..
 
eh ja.. 'k heb in de ninetees een EMAX II gehad.. liep ook best vaak vast.. had er destijds 8mb inzitten en voor je dan tig diskettes 1 system ging saven voor 'n update was je bij 'n vastloper best veel kwijt zijn..
maar zoooo ontzettend veel fun mee gehad.. 'k heb kennelijk alleen de leuke dingen onthouden :)

Heb de I puur gekocht voor de side effects die het meegeeft aan 't geluid.. heerlijk die cruch bij 't downpitchen.. en qua bediening is 't bijna een II idd.
Vastlopers tot nu toe nog niet gehad maar hier zit maar 512kb in dus dat scheelt :D

OT: Nog meer mensen die contact hebben gelegd voor die Minitaur?
 
Back
Top