Korg MS-20M Kit

:okdan: $99 voor die sequencer zegt die gast,dat is een bargain,je kan het zelf niet bouwen daarvoor

http://www.matrixsynth.com/2015/01/namm-2015-korg-sq-1-step-sequencer-namm.html

Tja. Minder dan een MonoTribe. Ik dacht dat hij wel eens boven de $200 zou kunnen zijn

Volgens Synthopia gaat dit grapje 1700 dollar kosten :doei:

Kan ik me niet voorstellen, dat is meer dan de oude kit. Dit ding ziet er uit als iets wat misschien $800 zou kunnen gaan kosten, tops. Kijk hoe plat dat ding is, super makkelijk te shippen.
 
Die sync input, zou die ook niet-Volca triggers/ gates accepteren? Ik hoop trouwens niet dat hij alleen op batterijen werkt (zie geen adapter ingang op de foto's)
 
Thanks, maar shiiit, vervelend dat er geen gewone adapter ingang op schijnt te zitten
 
Laatst gewijzigd:
Geen gewone MIDI ingang, geen gewone adapter ingang...dit ding is niet echt voorzien als onderdeel van een klassieke studio lijkt me.
 
Geen gewone MIDI ingang, geen gewone adapter ingang...dit ding is niet echt voorzien als onderdeel van een klassieke studio lijkt me.

gemiste kans... ik kan er niets mee... ik vind het geheel in de lijn van de volca's, allemaal "my first sony" dingetjes.
 
Power over USB is niet zo erg als het klinkt. Je telefoon laadt ook op zo'n manier waarschijnlijk, je hebt geen PC nodig gewoon een USB kabel en een standaard USB lader blokje. MIDI IN en trigger IN is voor mij genoeg om hem te kunnen gebruiken in mijn studio zonder PC.

Die sync input, zou die ook niet-Volca triggers/ gates accepteren? Ik hoop trouwens niet dat hij alleen op batterijen werkt (zie geen adapter ingang op de foto's)

De MonoTribe pikt positief en negatief. Verder valt er niet zo veel over trigger te zeggen behalve voltage, maar daar loop ik in te praktijk nooit tegen aan.
 
de sq-1 kan wel traploos sequencen geloof ik toch te lezen, of zit ik er nou helemaal naast?
 
Hmmm... gaaf sequencertje zeg. Hz/V en V/Oct, linear en quantized scale, slides, gate lengte.... En zelfs de mogelijkheid om de lengte van de slide per stap in te stellen. Tof :D
 
Zo begrijp ik het wel uit de manual ja. Alleen de stap lengte is me niet helemaal duidelijk. Snapi ik het nou goed dat die verschillend is in de verschillende sequencer modi?
 
je kan de twee keer 8 linken tot 1 ding van 16 of twee maal acht twee dingen aansturen. haha als dat duidelijker is.
 
Back
Top