• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Korg: MS20 Fullsize limited editions in 4 kleuren

bikkel

Everything is on the One
Op zich leuk maar ik vond de extra's op de MS-20M wel juist de dingen die ik eigenlijk miste bij dagelijks gebruik van een normale MS-20: normale CV/Gate in die je bijvoorbeeld kan splitsen voor het tracken van het filter met de pitch of een andere machine en een paar multiples. Ik denk als ik er ooit nog een (bij) koop dat het dan die wordt. Ik dacht eigenlijk dat er zowel een kit als een pre-made MS-20 was met al die extraatjes? Kan alleen nog maar de kit vinden op het internet.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Ms20m klinkt vrijwel identiek , echter de range van de modulatieknoppen is ca 50% van die vergeleken met ms20 vintage, da’s dan weer jammer

begrijp niet dat er niet al clones van de ms50 gemaakt zijn, echte top machine van de ms range m.i.

Bono

SPQR
ondertussen eindelijk uit, benieuwd naar de vergelijkende filmpjes met een mk1
En prijs met korting van 10% bij bax zal ergens rond de 1050 zitten denk ik. Dus frisse 2e hands zeker richting 900

Waar is hij uit? Bij Bax en Thomann is hij nog op bestelling

klinkske

Custom title
In de uk stond ie vorige week al te koop.voor een lagere prijs zelfs. Elders nog 4 dagen geduld blijkbaar.
ik heb de desktop en de mini. Ben er niet meer zeker van dan ik nog een mk1 wil nu ik m hier heb staan, geleend. De mini is helemaal ballpark.