Korg: MS20 Fullsize limited editions in 4 kleuren

5a7853630978dd0cfee7e4375ef832bf_pc.png

  • Full-sized MS-20 made by KORG.
  • Four different color variations in a powder-coated finish.
  • Provides two types of filter: early model and late model.
  • Completely reproduces the analog circuitry of the time.
    - 2VCO / 2VCA / 2VCF / 2EG / 1LFO structure.
    - External Signal Processor (ESP) to process an external signal.
    - Patching system provides an extremely high degree of freedom.
  • MIDI IN connector and USB port are provided.
  • AC adaptor.
  • The original is reproduced in every detail, including the package finish and the included manual.
Meer info..

Prijs nog onbekend maar aangezien het gaat om limited edition nonsense vast weer overdreven duur.
 
Op zich leuk maar ik vond de extra's op de MS-20M wel juist de dingen die ik eigenlijk miste bij dagelijks gebruik van een normale MS-20: normale CV/Gate in die je bijvoorbeeld kan splitsen voor het tracken van het filter met de pitch of een andere machine en een paar multiples. Ik denk als ik er ooit nog een (bij) koop dat het dan die wordt. Ik dacht eigenlijk dat er zowel een kit als een pre-made MS-20 was met al die extraatjes? Kan alleen nog maar de kit vinden op het internet.
 
De MS-20M is alleen als kit verkocht. Veel van de extra's zijn mods die je op het web kunt vinden. Dus toepasbaar op al de MS20's.
 
Ms20m klinkt vrijwel identiek , echter de range van de modulatieknoppen is ca 50% van die vergeleken met ms20 vintage, da’s dan weer jammer

begrijp niet dat er niet al clones van de ms50 gemaakt zijn, echte top machine van de ms range m.i.
 
ondertussen eindelijk uit, benieuwd naar de vergelijkende filmpjes met een mk1
En prijs met korting van 10% bij bax zal ergens rond de 1050 zitten denk ik. Dus frisse 2e hands zeker richting 900

Waar is hij uit? Bij Bax en Thomann is hij nog op bestelling
 
In de uk stond ie vorige week al te koop.voor een lagere prijs zelfs. Elders nog 4 dagen geduld blijkbaar.
ik heb de desktop en de mini. Ben er niet meer zeker van dan ik nog een mk1 wil nu ik m hier heb staan, geleend. De mini is helemaal ballpark.
 
Back
Top