Echo Indigo

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Nou ik heb de Echo Indigo geluidskaart gekocht .
Handig voor live dacht ik ... Kan mijn RME Hammerfall thuis blijven .
Wat meer ruimte in mijn rugzak ..voor xtra sokken ofzo .
Vette tegenvaller . Ik dacht nou 2 outputs . 2 outputs 2 X mono dus . Ik dacht 2 X stereo . Zo laten ze het teminste wel over komen .
Die ander output die er op zit is hetzelfde . Ik snap de reden hiervan niet .
1 voor je koptelefoon ofzo ?
Ok maakt niet uit heb maar 1 X stereo nodig voor het laptop live gig Ableton ding .
Installeren op de Mac ging heel simpel . SX op gestart ........ crash .
ok kan . X opnieuw en toen liep hij wel goed . Alleen de faders van de mixer bleven een beetje hangen .
Ging ook niet weg toen ik met de latency ging klooien .
Dan maar Ableton . Nou loopt goed . Mooi .
FF op mijn PC laptop aansluiten . Hmmm heel veel dropouts . En echte dropouts . Om de zoveel minuten echt een dropout van 1 a 2 seconden . Zal wel aan die pc liggen ....daar heb ik een Mac voor gekocht .
Ok ff Ableton voorbereiden voor London morgen . hmmm weer van die dropouts . Maar echt te veel .
Nog ff laten laten lopen en weer .
Doei echo Indigo terug in de doos en woensdag weer terug naar feedback .:doei:
 
Ai ! Bedankt voor de melding! Ik stond op punt één te kopen, maar ik ga het bij een Tascam US-122 houden.

THX !
 
jammer man dat het zo slecht voor je werkt...... hoor er eigenlijk tot nu toe alleen maar succes-verhalen over ...

jij zoekt denk ik de indigo DJ...met 2 stereo outs...is net of komt snel op de markt....

Olaf
 
Maakt behringer niet van die meuk? :)

Nee alle gekheid op een stokje.

Zelf heb ik die M-audio Quattro en dat ding werkt gewoon goed. Is wel wat duurder maar tweedehand wel te doen.
 
hehehehe die dexter toch
maar mij leek ie ook wel wat ... voortaan iets mee voor onderzoek doen
leuk dat er een dj versie aankomt .. precies wat ik zoek
nu nog 24 bit 96 khz en me platen blijven voor altijd thuis

en london is leuk jah !! :D
 
Last edited by a moderator:
Ik heb er toch meer positieve als negatieve verhalen over gehoord, ik heb er één in bestelling staan. En tja optreden met softsamplers/softsynths heeft nu immers altijd een bepaald risico.

Ik realiseer me nu ook ineens, dat ik dan waarschijnlijk een telefoontje krijg dat ie bij feedback binnen is, alleen dat zal dan jou teruggebrachte indigo zijn...!
 
Origineel geplaatst door shappy1010
Ik heb er toch meer positieve als negatieve verhalen over gehoord, ik heb er één in bestelling staan. En tja optreden met softsamplers/softsynths heeft nu immers altijd een bepaald risico.

Ik realiseer me nu ook ineens, dat ik dan waarschijnlijk een telefoontje krijg dat ie bij feedback binnen is, alleen dat zal dan jou teruggebrachte indigo zijn...!

Ik gebruik Ableton Live ......Live . Geen softsynths etc .
Maar ik hou het gewoon bij mijn RME Hammerfall . Liep weer als een tank !
Mijn G4 en Hammerfall hebben al aardig wat hobbelige reisjes achter de rug en werken nog steeds !
Ik vond het geluid verschil ook best groot .
De rme klinkt veel beter . Maar dat is mischien ook wel logisch .
 
ik wil graag zo'n indigo dj kaart kopen maar ik zie staan dat er geen inputs opzitten dan kan ik dus geen synth of iets dergelijks opnemen of zit ik helemaal fout?
 
aso, misschien doet een blik op de echo site wonderen:
http://www.echoaudio.com/

de echo I/O heeft een stereo input en stereo output

overigens werkt de kaart bij mij prima
 
Back
Top