[Studio Electronics] Zijn hier trouwens mensen met Studio Electronics synths?

trouwens, als ik per ongeluk 's iets post, dat maar half zo lullig over kan komen, wordt het meteen door een moderator verwijderd. hoe zit dat moderators? bij de les blijven hoor.
 
ik maakte een grapje,zal in het vervolg weer smilies plaatsen....1250 euro was (zeker destijds ) een mooie prijs,laatst ging een se1-x hier op t forum weg voor 1150€....

(en ik heb 'm samen met een ander synthje gekocht bij jou,die ik later met winst heb doorverkocht...ik noem geen namen) :o:

en ik heb het niet zo op synths uit het buitenland halen,ik wil liever zien en horen wat ik koop.....voor het geval er wat mee is weet ik waar je huis woont...:D

oh,en ik ben er nog steeds erg blij mee...
 
zeg johnny, leuke avatar, maar eh, ogen laseren, iets voor jou?

over modulair gesproken: ik heb een koper voor mijn voyager (ga denk ik toch maar wat kleiner) en dan gaat bijna alles eruit. zo'n driedubbel rek moogerfoogers met alle cv's en gates, lfo's en envelopes in en uit, da's toch veel leuker dan doepfer?!
 
Origineel geplaatst door dione
oh,en ik ben er nog steeds erg blij mee...

en anders kan je hem natuurlijk inruilen op de voyager die ik waarschijnlijk wegdoe.
 
oi, als ik ooit genoeg geld heb wil ik zo'n bak hebben :)
Maar goed, zwaar prijzige synth dus :).

Is het een gehypede bak of is hij echt de moeite waard?
Tell me!

-C-
 
mooie ben jij, in de ene thread zeuren dat ik niet moet doorgaan over iets en in de andere gaan lopen uitlokken.

maar eh, even voor de duidelijkheid, dat ie niet door de 400 dollar gaat, heeft niks met de lage dollar te maken hè.
zover snap je het toch wel?
 
de atc1 is niet gehyped, eerder kom je mensen tegen die er niks van willen weten, vanwege de lastige bediening (valt zeer mee, maar voor mensen die an 4, 5 knoppen tegelijk willen draaien schiet ie tekort ja) en het krakkemikkige begin. bv de cv/gate in en uit die het pas doen als je software-eprom 2 of hoger erin hebt zitten (uit m'n hoofd) en het paneel dat zo flat is, dat er nogal eens storing zou optreden.

het is een van de lekkerst klinkende synths, veelzijdig (filters hè) en zeer mooi strak laag en heerlijk hoog. en wat er tussenin zit klinkt ook goed.
 
Origineel geplaatst door Leo
de atc1 is niet gehyped, eerder kom je mensen tegen die er niks van willen weten, vanwege de lastige bediening (valt zeer mee, maar voor mensen die an 4, 5 knoppen tegelijk willen draaien schiet ie tekort ja) en het krakkemikkige begin. bv de cv/gate in en uit die het pas doen als je software-eprom 2 of hoger erin hebt zitten (uit m'n hoofd) en het paneel dat zo flat is, dat er nogal eens storing zou optreden.

het is een van de lekkerst klinkende synths, veelzijdig (filters hè) en zeer mooi strak laag en heerlijk hoog. en wat er tussenin zit klinkt ook goed.
doepfer pocket controller erbij en je hebt een wereld synth.. neem dat maar van mij aan!
 
Origineel geplaatst door C738
Dat wordt dus een ouwe sok volsparen... gelukkig heb ik maatje 46 ;)

-C-

dat zou je niet zeggen, kijkend naar de avatar
 
Origineel geplaatst door Leo
en anders kan je hem natuurlijk inruilen op de voyager die ik waarschijnlijk wegdoe.

wil je me weer afzetten ? :D

maar die Se1-x gaat nooit meer weg...de ATC-1 misschien,mits ik er een mooie prijs voor krijg....
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Heb je wat info en fotos van de Trope 009 Analogue Sequencer ?
Voor onze gearfetishten :)

Ik ga wel eens kijken de de grote doos met foto's en anders ff de digitale camera aanzwengelen,

maar kan wel ff duren
 
Naar aanleiding van een vraag van spycell kwam ik weer bij deze thread terecht.

Ik hoorde van stefan dat AJ de ATC weer uit de kast wou halen? Was ie in gedachten mooier als in het echt nu jullie het evolver geweld gewend zijn?
 
Ben zelf echt heel blij met de se-1x super mooie klank ik heb de snap modification en die is echt aan te raden.
Hij klink wat transperanter als een minimoog en ik vind hem beter klinken als een minimoog voyager.
De se is muziekaler dan de voyager.
En de atc is altijd te gebruiken ook mooi van klank echt een monosynth. Meer voor de acid, bleeb etc.
 
Back
Top