• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Eurorack SALE Moog 2 Tier, Studio Electronics, Erica Synths en nog wat..

Prijs
1234 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.741
Ik ga even wat strakker..en proberen alles in mn 2x140hp te krijgen

Ruil of koop.

Moog 2 tier 60hp Set met 1x behringer power 280,-
(staat gebruikt, 1 case is door vorige eigenaar wat vintage gemaakt zie foto) (eaganmatrix niet inbegrepen en ook niet te koop)

Studio Electronics, premium quality.

OSCILLATION 16HP (250,-) nieuw gekocht bij BAX. Mede door de bijzonder mooie PWM lastig om weg te doen.
LEVELS 10HP (140,-)gekocht op Reverb, deze complimenteert de Oscillation omdat het 1 een top summing mixer is en 2 je een prachtige symfonie aan golven kunt samenstellen.
ATTENULAG 10HP (130,-) gekocht op Reverb, deze Lag module is naast handig ook een mooie toevoeging aan je sound, zie het als een slew multible

Erica Synths

Black Double BASS 10HP (120,-) Dit ding accepteert geen rommel, dus alleen goed spul maakt ie mooi laag. Verder ook als weirde oscillator te gebruiken via sync in!
BLACK RING X-FADE 10HP (150,-) Na kijken youtube overtuigd.

Patching Panda Flippanda 3HP (70,-) (google) via forumlid.

De enige reden van verkoop is dat ik helaas na het afvallen van de Erica Synths Joystick besloten heb niet met Erica Synths verder te gaan.
Ik hou niet van te veel verschillende kleuren en stylen in mn case.

Kwa ruil alleen interesse in Witte/creme of zwart en/of goud accent modulles.

Verder mag je altijd je wens uitspreken over bepaalde combie's en als je een prijs anders ziet in een combo deal, let me know.

Gratis bonenkoffie of een verantwoord groen theetje bij afhalen

P.s. heb ook nog Waves plugins of zoek je nog een plugin?. Wie weet heb ik zoiets.
IMG_4587 Large.jpeg
IMG_4588 Large.jpeg
IMG_4589 Large.jpeg
IMG_4590 Large.jpeg
IMG_4591 Large.jpeg
IMG_4592 Large.jpeg


IMG_4593 Large.jpeg
IMG_4594 Large.jpeg
 
Even wat duidelijker:

1. Patching Panda Flippanda 70,-

IMG_4617.jpeg

2. MOOG 60HP case + 2tier MOOG rack. 175,-

IMG_4615.jpegIMG_4614.jpeg

2. Complete synthvoice 5 modues incl Behringer power en MOOG 60HP case.
richtprijs 1050,-

IMG_4618.jpeg


Als je een filmpje of demo wilt stuur me je e-mail dan laat ik horen wat hier uit kan komen.
 
Back
Top