EPtje met duistere dubstep-achtige tracks

helemaal top!

Heb hem nu een aantal keer achter elkaar geluisterd (ok, wel per ongeluk, was even aan het gamen en hij stond op repeat kennelijk oid :D) maar werd niet saai.

De grote valkuil met dit genre is dat het soms wat overproduceerd klinkt maar hier zeker geen geval van!
 
Vette tracks, je mix klinkt clean en zuiver en er zit genoeg variatie in.
Persoonlijk vind ik de 2de track het tofst. ik zou zelf overigens de drums iets wat meer power/punch geven. In de eerste track miste ik dat, bij de intro van de 2de was het al beter maar daarna toen alle synth lagen erbij kwamen vielen ze weer wat naar achter in de mix. Misschien een idee om wat meer ruimte te EQen voor de kicks in al je synths, sidechainen of de kick layeren met bv een hithat zodat ze er beter doorheen prikken.
 
Vette tracks, je mix klinkt clean en zuiver en er zit genoeg variatie in.
Persoonlijk vind ik de 2de track het tofst. ik zou zelf overigens de drums iets wat meer power/punch geven. In de eerste track miste ik dat, bij de intro van de 2de was het al beter maar daarna toen alle synth lagen erbij kwamen vielen ze weer wat naar achter in de mix. Misschien een idee om wat meer ruimte te EQen voor de kicks in al je synths, sidechainen of de kick layeren met bv een hithat zodat ze er beter doorheen prikken.

Goeie tips! Ik ga er nog eens mee stoeien... Altijd handig een paar extra oren :)
 
Ik ben eigenlijk helemaal geen Dubstep fan, maar dit vond ik erg lekker.
Wat betreft die punch in kicks vind ik juist ook wel eens fijn dat niet alles zo opgepompt is, zoals je helaas veels te vaak hoort tegenwoordig(naar mijn mening dan).
Ik geniet nog steeds het meest van een kale 808 en 909, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
Ik vond de derde track het vetst!
 
Back
Top