The NAMM Show 2015 geruchten.

Ik hoop dat er nu eindelijk is wat meer analoge polys komen.
Ik word een beetje moe van die monofone synths.
 
Er zal dan wel wat meer te zien zijn van Elektron's Overbridge, toch?
 
ik hoop trouwens graag wat analog mixer te zien met een tunderbolt interface der in!

hoeveel tracks kunnen er op usb2 op 192 .. volgens mij 16 ..hoeveel kunnen er op een thunderbolt?? en hoeveel op usb3?? ... wat is het verschil ..
 
Op Namm gaat iedereen aankondigen dat ze volgend jaar failliet zijn. En Moog knalt er dan nog ff een dikke poly bak uit die iedereen wil maar niemand kan betalen. :p
 
hoeveel tracks kunnen er op usb2 op 192 .. volgens mij 16 ..hoeveel kunnen er op een thunderbolt?? en hoeveel op usb3?? ... wat is het verschil ..

Volgens de AVB specs kunnen er geloof ik 512 audio channels gebruikt worden via ethernet naar 1 thunderbolt 2 interface...

Ik meende zoiets te lezen in de manual van de MOTU 16A
 
Het oogt wel redelijk "prul" zoals we van Roland, new style, gewend zijn zeg maar.


Mja, maar die "new style" is inmiddels alweer 10 jaar oid.
Ik vind die rubber (siliconen) knoppen en al die felle leds eigenlijk zwaar irritant.
Op de TR-8 erger ik me daar aan. Die felle leds leiden af.
Die felle leds is een trend in de synth/producers wereld en ik vraag me werkelijk af of de meesten er wel op zitten te wachten.
 
Vanaf Gearslutz:

Geregistreerde trademarks:

  • korg nutube. trademark nov 18, 2014 electronic machine, vacuum tubes, musical synthesizers
  • yamaha reface. trademark june 5, 2014 music synthesizer
  • yamaha montage. trademark dec 22, 2014 music synthesizer
En

Minimoog Model D, September 12, 2014, Electronic musical keyboards, Moog Music, inc

Het hoeft niets te betekenen, maar het is wel interessant en geeft de burger weer een beetje moed.
 
Leds etc zijn ruk idd

Mja, maar die "new style" is inmiddels alweer 10 jaar oid.
Ik vind die rubber (siliconen) knoppen en al die felle leds eigenlijk zwaar irritant.
Op de TR-8 erger ik me daar aan. Die felle leds leiden af.
Die felle leds is een trend in de synth/producers wereld en ik vraag me werkelijk af of de meesten er wel op zitten te wachten.
 
Novation op hun Facebook:

"We have some big things planned this month. Like, seriously big. We'll spill some of the beans tomorrow, but for now: kick off your weekend with this incredible mash-up by Exige."

Ik word nu wel erg benieuwd...een Analoge Poly Synth b.v.?
 
Zou de smoelen eens willen willen zien van degenen die hoopten dat hun wensen(voor 99,9%)niet uitgekomen zijn.Voorspellingen zijn zoals kleine kinderen.Kwaad als het niet zijn!Maar ONSCHULDIG!
 
Zou de smoelen eens willen willen zien van degenen die hoopten dat hun wensen(voor 99,9%)niet uitgekomen zijn.Voorspellingen zijn zoals kleine kinderen.Kwaad als het niet zijn!Maar ONSCHULDIG!

Gelukkig ben ik niet de enige met een alcoholprobleem.:biertje:
 
Back
Top