The NAMM Show 2015 geruchten.

Misschien zijn het wel plug's die via bluetooth werken en direct in je Out van je gear gaan en communiceren met een centrale unit aan de computer.
 
Ik hoop dat spectrasonics een verrassing heeft.
op een ander forum werd er gespeculeerd dat ze niet meer actief zijn.
Spectrasonics heeft daarop eenmalig gereageerd dat de ontwikkelingen rondom hun nieuwe producten enorm veel tijd in beslag neemt.
en dat ze niets naar buiten willen brengen voordat hun nieuwe speeltjes daadwerkelijk helemaal af zijn.
ben benieuwd. .
 
Misschien zijn het wel plug's die via bluetooth werken en direct in je Out van je gear gaan en communiceren met een centrale unit aan de computer.

zat ik ook al aan te denken, maar dan via wifi (bluetooth heeft ook maar een beperkt signaal en teveel bluetooth signalen werkt ook niet lekker).

Dus dan zou het iets van een wifi-router/dac oplossing kunnen zijn.

Expert Sleepers komt trouwens met dit doosje:

15353664574_49789aa6d4.jpg
 
Wellicht doet het wel denken aan de EMU Pipeline.

201131593330959_prod_pipelineWtrans.png


Trouwens.....het zou heel verrassend zijn als EMU opstaat uit de "dood" en komt met een module, ala Integra 7, waarin al hun sound modules zitten en voorzien van het lekkere Z-Plane filter :eureka:.
 
Wel mooi dat ze het zo ook polsen. Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen.

Lijkt me dat bedrijven niet zo 'polsen'. Ten eerste, mensen die je facebook pagina liken zijn niet representief voor je gehele (potentiele) customer base. Daarnaast, je wil je concurrentie als bedrijf. ook niet wijzer op ideeen brengen. En ook, zeker met grote bedrijven heb je toch te maken met behoorlijke productieprocessen. Het is niet even een kwestie van 'oh, laten we dat gaan maken' :D

Oftewel (fail) poging tot marketing (en maargoed ook, laat ze maar lekker kopieren en AUB niet zelf aan design etc. sleutelen) }:|
 
Zonder nu een discussie te beginnen over innovatiemanagement....denk ik dat het toch wel een slimme set van ze is. Veel grote bedrijven gaan momenteel over naar andere manieren van productontwikkeling, waarbij veel eerder klantbehoefte etc. wordt gesondeerd. Door op andere manieren naar je innovatieproces en R&D te kijken en mee om te gaan, kan sneller ontwikkeld worden, maar vaak ook tegen lagere kosten. Maar goed daar mogen de meningen natuurlijk over verschillen :) Ik vind het in ieder geval wel slim. Zeker als je daar ook nog wat marketing aan koppelt.
 
Aan een analoog doosje heb ik geen behoefte. Wel in een allroundsynth. Korg heeft grote kansen met de Krome, maar klinkt nog steeds vrij 'Korg'. Roland komt met de FA uit de hoek, maar die stelt qua hardware teleur. Je kunt geen Integra met toetsen verwachten voor slechts 1000 euro. Yamaha is de grootmeester in brood en boter-klanken, maar dan mis je de belletjes. Van alleen piano, rhodes, clavi, orgels en strings kun je muzikaal niet rondkomen. Dus, wat wordt de allround-bak van 2015?
 
Aan een analoog doosje heb ik geen behoefte. Wel in een allroundsynth. Korg heeft grote kansen met de Krome, maar klinkt nog steeds vrij 'Korg'. Roland komt met de FA uit de hoek, maar die stelt qua hardware teleur. Je kunt geen Integra met toetsen verwachten voor slechts 1000 euro. Yamaha is de grootmeester in brood en boter-klanken, maar dan mis je de belletjes. Van alleen piano, rhodes, clavi, orgels en strings kun je muzikaal niet rondkomen. Dus, wat wordt de allround-bak van 2015?

hopelijk komt korg met een update van de Krome, met een VA engine erbij en/of officiele support voor het inladen van wat samples. Vooral met een VA engine erin zou een Krome dichtbij de ideale allround bak komen voor mij. Of de huidige Krome rond de koers van 700 euro zou ook interessant worden.
 
Zou wel eens een heel interessante synth kunnen worden, mocht dit daadwerkelijk waar blijken te worden. Vermano brengt goed klinkende spullen uit. Zal ongetwijfeld een concurrent worden voor zowel MFB, Moog en Dave Smith.
 
Spannend en mooi blauw. Witte en zwarte knoppen.... Een analoge synth met analoge effecten? Ze maken ze beide.....
 
Back
Top