Wootson - Silver River

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
Op reis. Waarheen weet ik ook niet. Dat mogen jullie vertellen.
 

Attachments

  • Wootson - Silver River.mp3
    7,6 MB · Bekeken: 27
Intro doet me wat denken aan Vangelis 'Oceanic'-album. En de rest van het nummer ook wel een beetje ;)

Erg sfeervol plaatje. Dat ding in het midlaag (geloof ik), die hortende en stotende lage fluit o.i.d., begint me na een tijdje wel wat te storen. Maar verder top.
 
Heel mooi,de track is wel in zen geheel iets te dof,zeker voor dit type van muziek

destijds 'op tape' was dat normaal

als de luisteraar het rustiger wil kan hij altijd nog de hoge tonen minder zetten,omgekeerd is moeilijker
 
Heel mooi,de track is wel in zen geheel iets te dof,zeker voor dit type van muziek

destijds 'op tape' was dat normaal

als de luisteraar het rustiger wil kan hij altijd nog de hoge tonen minder zetten,omgekeerd is moeilijker

Dat ligt puur aan de bron van de muziek: een Nintendo 3DS met Korg M01D. Die combi klinkt uit de basis nogal dof, en helaas heb ik niet de tools en kennis om dat enigszins te verbeteren. Wellicht ga ik deze track wel nog uitwerken op de pc, in Sonar X3 i.c.m. de Korg M1 VST. Dan klinkt het allemaal een stuk helderder. Misschien dat ik M01D nog ga gebruiken als schetsboek, maar niet meer voor complete tracks.

Die "hortende en stotende lage fluit" was ik zelf ook niet helemaal tevreden over, en kan wel wat zeurderig klinken inderdaad. Tegenwoordig probeer ik daar wat meer op te letten (setje monitors gekocht) en laat ik liever iets weg dan het op te vullen met iets wat niet helemaal naar wens is.
 
Back
Top