Even voorstellen

BasdeB

Nieuwkomer
Lid sinds
4 november 2023
Berichten
3
Locatie
Amersfoort
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas 52 jaar, enthousiast Detroit Techno en House liefhebber sinds de begin jaren '90.
geënthousiasmeerd door de muziek destijds welke gedraaid werd in clubs waar ik graag kwam zoals de Roxy in Amsterdam.
Escape, Monumental feesten Awakenigs, begonnen met het kopen van vinyl draaitafels etc...

Naast mijn platen collectie sinds een paar jaar een (nieuwe reis aan het maken) eigen Hybrid studio aan het opbouwen met daarin tot dusver de volgende componenten.
Hardware: Computer HP-Z820 Dual Xeon 64GB RAM, FW 800/400 , 2X Radial Pro D8 , 2X RME FF-800 , Midiface 16X16 , met de volgende synths
Roland Juno-106 met nieuwe voicechips van analogue renaissance , Roland JD-800 , Korg ARP 2600 FS , Roland TR-626 , Roland TR-09 ,
Arturia Microfreak Vocoder model , Arturia Beatstep Pro , Korg X-911 Guitar synth , Korg Volca kick , Behringer Pro 1 en de Pro 800 , Roland RE-201 Space Echo ,
Empress Reverb , Korg Volca FM , Radial EXTC Effects Reamper , Behringer Dual-phase , etc.. Als weergave Subwoofer "Monitor Audio" Radius 360 ,
Dynaudio Audiance 5
Software: Cubase 10

Ik hoop met deze voorstelling Synthforum aan te vullen met mijn opgebouwde kennis en ervaringen die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan te mogen deleln met jullie.

Met muzikale groet, Bas
 
Welkom Bas! Mooie verzameling :okdan:
Dankje , mijn laatste idee :eureka: voor deze mooie verzameling is uit te breiden met een Yamaha DX200 waarvoor ik het al e.e.a. op het oog heb ;) zo'n DX200 wordt weer een reis appart :D
 
Laatst gewijzigd:
Welkom naamgenoot! Gelijk maar een tip voor de DX200, ze zijn vrij prijzig op het moment. Behringer die schijnt 'binnenkort' zijn op de dx200 'geinspireerde' versie uit te brengen. Waarschijnlijk voor 1/3 van de prijs die je nu betaald voor een dx200.
 
Met een CS-80 Filter :halleluja

 
Back
Top