Hallo allemaal

ar3on

Nieuwkomer
Lid sinds
3 september 2016
Berichten
7
Locatie
Westland
Hallo,

Ik ben Arthur, net de 50 gepasseerd. Ik heb vroeger in wat bandjes gespeeld in en rond Den Haag, maar ben op een gegeven moment daar mee opgehouden toen er een gezinnetje van kwam. Daarna is het muziekbloed wel blijven kruipen, maar ik kwam niet echt aan iets structureels toe. Elke winter kocht ik in de kerstvakantie een keyboard, rommelde daar wat mee, maar zodra het weer weer beter werd ging het terug op marktplaats, waar het vaak vandaan kwam ook, en dat was dan dat.
Tot ik afgelopen winter een denkfoutje maakte en de Volca beats, bass en keys kocht. Dat had ik natuurlijk niet moeten doen, nu is er geen weg terug :-) Ik heb veel te veel lol op mijn zoldertje en ben inmiddels het "tuig"aan het uitbreiden gegaan. Zelfs middenin de zomer was ik nu op zolder te vinden om afgrijselijke geluiden te maken, veel te leuk!

Mijn set-up nu na een klein jaar:

Arturia Microbrute/
Korg MicroKorg/
Korg Volca Bass/Keys/Sample/FM/(Beats zit even in de doos, want "TR-8")/
roland JX-03/
Waldorf Blofeld (is onderweg naar me)/

Roland TR8/

Arturia Keystep/
Arturia Beatstep Pro/

Korg Kaoss Pad Quad/
Behringer Xenyx 1204/
Bananasplit 6 way midi splitter/
M-Audio Delta Audiophile/

Mixcraft 7 ( Eigenlijk alleen om op te nemen)/

Ik ben al redelijk actief op Facebook in wat synth groepen, maar had me hier nog niet aangemeld. Ik heb net even door het forum heen gelezen, ik kan hier veel leren, chapeau!

Je kan hier wat frutsels van me vinden op SoundCloud. Niks serieus nog, "we're working on it"!

Groetjes,
Arthur
 
Je hebt je op een jaar tijd al flink laten gaan! :D

Welkom!
l.jpg


Cheers,
Exo. :mega:
 
Back
Top