Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Jandorie,, Er hangt nog steeds een donderwolk boven mij,,
Zo zie ik weer 50 euro wegsmelten, En dan was't zelfs nog een Retour/Demo model zonder handleiding en ook geen kortiings code bon voor de volgend Bestelling..
 
10% korting is leuk maar ik zou niet weten wat ik kopen moet.

Lastig. ;-)
 
Ik koop niks, alles werd duurder en dan nu 10% , vangen ze me niet mee
 
Maar met 10% korting gaat er dus €47 af. Ben je nog steeds voordelig uit toch?
 
Voelt inderdaad niet OK, maar als je hem elders nergens voor die prijs kan krijgen is het nog steeds voordelig bedoel ik.
 
Deze avond nog een mooi lijstje samengesteld, de kortingscode ingegeven, geen probleem, de 10% korting werd netjes verrekend. Loopt er iets mis met de effectieve betaling, wil ik nog eens op een andere manier proberen... Krijg ik de melding dat de kortingscode vervallen is... :stupid

Heb ze onmiddelijk een mailtje gestuurd over de"bug" in hun website. Kan je je inbeelden dat je dit in de "echte wereld" aan de hand hebt.... Aan de kassa effe de verkeerde kaart/pin ingeven en tegen dat je het een tweede keer wil proberen is alles ineens 10% duurder. :D

Hopelijk wordt dit snel rechtgezet...
 
e had toch 2 dagen de tijd?
 
e had toch 2 dagen de tijd?

Als je het zo ziet... Ik heb nog maanden de tijd... :D

Als ze me de 10% korting niet meer willen geven gaat de verkoop gewoon niet door... Stel je voor dat in de Albert Heijn tussen twee betaalpogingen alles ineens 10% duurder werd, dan zou ik ook gewoon alles op de band laten staan... :W
 
Als je het zo ziet... Ik heb nog maanden de tijd... :D

Als ze me de 10% korting niet meer willen geven gaat de verkoop gewoon niet door... Stel je voor dat in de Albert Heijn tussen twee betaalpogingen alles ineens 10% duurder werd, dan zou ik ook gewoon alles op de band laten staan... :W

Graag een seintje als ze je een nieuwe code bezorgen.
Zou ook nog een bestelling willen plaatsen met 10% korting ;)

Cheers, N
 
Zondag een SQ1 bestel van 99,- met 10% korting voor 89,10. Nu staat die op 119,- euro 8o)
Vorige week was ie nog 113,- :? De prijzen fluctueren lekker!

He grappig,ik heb dat ook gedaan.Erg leuk seqeuncertje zeker met 2..:okdan:
89 euro incl. verzenden is echt geen geld..
 
Back
Top