Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

10% dit weekend bij Soundsupplies.nl
 
Beste mede-synthers,

ook ik ben nog opzoek naar een kortingscode van Bax-Shop.
Mocht je er nog eentje hebben zou ik deze graag over willen nemen.

Alvast heel hartelijk bedankt!
 
7% op alles denk ik, tenzij vermeld in kleine letters op de flyer. Bax volgt vast snel ook.
Als de UK splitst van Europa zie ik alles NOG VEEL DUURDER worden dan nu. En 't is al zo erg
 
de euro zakt nog verder tegen de $ lijkt me, is nu al zo erg.
 
de euro zakt nog verder tegen de $ lijkt me, is nu al zo erg.

De Euro is alweer een paar weken aan het aantrekken t.o.v. de dollar.
 
:( pff..

* Korting niet geldig op producten van Adam, Moog, Native Instruments, Pearl, Ibanez, HK Audio, Blackstar, Nord, Sennheiser, Roland, Boss, Pioneer, Jackson, Gretsch Guitars, Yamaha, Tama, Hughes & Kettner, Evans, Meinl, Fender en Squier. Deze actie is niet cumuleerbaar met zichzelf, met andere acties of met bundelkortingen.
 
Dan eens naar de webshop van ...

Hemelvaart-banner.jpg
 
Nu 15%, maar helaas slechts op beperkt aantal spulletjes... :Z
 
Baxshop.nl schreef:
Nu 15% extra korting!
Deze scherpe prijs is nu nog scherper. Gebruik kortingscode IKWIL15 in uw winkelmandje en u krijgt tot en met zondag 7 juni nog eens 15% extra korting op het gehele assortiment van Ayra, Devine, Odyssey, ESIO en Innox.

Wel markant dat ze de Oddy nu weer op de oude prijzen hebben staan á 999,- hebben staan. (en begrijpelijk.. de code werkt daar niet op.)

Maar als je nog een oddy wil.. :walker:
 
Nog t/m aanstaande zondag 10% korting (op sommige artikelen zelfs 20%) bij https://www.muziekhuisdacapo.nl

Een aanrader voor wie op korte termijn aan een Odyssey, Nord of Kronos wil.

Ik ken heel weinig bedrijven (in welke branche dan ook) die in deze tijd nog het service niveau van deze zaak evenaren.
 
hoe zie je die korting? Want ik merk er niets van?
 
Back
Top