Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Heeft er iemand een kortingsbon voor Musicstore? Voor het non-profit filmtheater waar ik voor actief ben willen we een nieuwe mixer kopen, daarbij is alle korting natuurlijk mooi meegenomen en kan weer aan iets anders worden besteed.
 
Iemand hier een kortingscode van Tone controle, die je niet van plan bent te gebruiken :halleluja

Alvast bedankt
 
Hier ook interesse voor een 10% code voor de bax!
Wegens een grote bestelling die ik wil doen voor mijn nieuwe muziek kamertje *D*D
 
Bax mist me. Doe ze mijn groeten

Het is alweer enige tijd geleden dat we je voor het laatst hebben gezien bij Bax Music. De afgelopen maanden zijn we hard aan het werk geweest om onze service nog verder te verbeteren. Ook is het assortiment nog verder gegroeid. Het zou toch jammer zijn wanneer je dit zou moeten missen.

Daarom willen we je weer een warm welkom heten bij Bax Music en jou, bovenop onze scherpste prijzen, 5% kortinggeven op je eerstvolgende aankoop vanaf 50 euro.
Profiteer van 5% korting met jouw unieke kortingscode:
WMY223WLKEHGKGP
 
Met veel liefde zou ik wel een 10% code wensen, heeft er iemand eentje?
 
hi everyone! heeft iemand toevallig een kortingscode voor tonecontrol? would be highly appreciated!!! elke % is meegenomen
 
Ik zit al geruime tijd te luren naar een Arturia Polybute. Onlangs heb ik geprobeerd deze bij Keymusic aan te schaffen, maar dit resulteerde in een ontzettend vervelende situatie (ik kreeg een B-stock model opgestuurd welke als nieuw werd verkocht.. process nog steeds ongoing). Nu wil ik het opnieuw proberen, maar dan bij een echte winkel. Mocht er dus iemand een 10% kortingscode voor Bax over hebben, dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn! :okdan:
 
Ik zit al geruime tijd te luren naar een Arturia Polybute. Onlangs heb ik geprobeerd deze bij Keymusic aan te schaffen, maar dit resulteerde in een ontzettend vervelende situatie (ik kreeg een B-stock model opgestuurd welke als nieuw werd verkocht.. process nog steeds ongoing). Nu wil ik het opnieuw proberen, maar dan bij een echte winkel. Mocht er dus iemand een 10% kortingscode voor Bax over hebben, dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn! :okdan:

Echte winkel? denk dat Bax toch in Benelux de grootste dozenschuiver is, inplaats van winkel. Echte winkel: ga naar je plaatselijke muziekinstrumenten verkoper, je zal (waarschijnlijk) er meer voor betalen, maar service zal anders verlopen, en ze zien je zeker graag komen, alvast mijn ervaring. ;)
 
Echte winkel? denk dat Bax toch in Benelux de grootste dozenschuiver is, inplaats van winkel. Echte winkel: ga naar je plaatselijke muziekinstrumenten verkoper, je zal (waarschijnlijk) er meer voor betalen, maar service zal anders verlopen, en ze zien je zeker graag komen, alvast mijn ervaring. ;)
Je hebt gelijk. Ik bedoelde meer een webshop waar ik eerdere positieve ervaringen mee heb, en waar ik altijd nieuwe producten van heb mogen ontvangen in plaats van B-stock of demo modellen 😄
 
denk alle webwinkels met een 14 of 30 dagen niet goed/retour garantie verkopen het als B-stock/demo, net 1 van hun sterke punten.
 
Back
Top