Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Als iemand nog een kortingscode heeft voor Bax, zou heel fijn zijn! :halleluja
Paar pagina’s terug noemde Oogbal al op dat deze code goed is voor -5% :

OSP21C
 
Binnenkort komt er eindelijk een kortingscode met een geldigheidsduur van een kleine 8000 jaar

.
 

Attachments

  • 13AB2D6B-B62A-4460-9564-EF63C0539552.png
    13AB2D6B-B62A-4460-9564-EF63C0539552.png
    371,5 KB · Bekeken: 203
Geldigheid is minder belangrijk dan hoogte van de korting, toch..? 🤔
 
Zojuist kon ik me niet meer bedwingen en een rd9 in het winkel mandje geplaatst. Ff gegoogled op kortingscode, normaal eigenlijk alleen maar goed voor pop-ups en teleurstelling, maarrrrrr de eerste de beste van 10% deed het gewoon.

dus voor de gassers zonder principes, hier een 10% kortingscode voor onze roze dozenschuivers :)

GV0122
 
Zojuist kon ik me niet meer bedwingen en een rd9 in het winkel mandje geplaatst. Ff gegoogled op kortingscode, normaal eigenlijk alleen maar goed voor pop-ups en teleurstelling, maarrrrrr de eerste de beste van 10% deed het gewoon.

dus voor de gassers zonder principes, hier een 10% kortingscode voor onze roze dozenschuivers :)

GV0122
:okdan:

Foutje denk ik.. Maar ach.. in het voordeel van de klant.. :)

GVO0122.png
 
😁 Techno/hardcore startersset?
 
Zojuist kon ik me niet meer bedwingen en een rd9 in het winkel mandje geplaatst. Ff gegoogled op kortingscode, normaal eigenlijk alleen maar goed voor pop-ups en teleurstelling, maarrrrrr de eerste de beste van 10% deed het gewoon.

dus voor de gassers zonder principes, hier een 10% kortingscode voor onze roze dozenschuivers :)

GV0122

Super, dank je wel! Werkte perfect en meteen bestelling geplaatst.
 
Werkt ook op bijv. een Moog One 16v, scheelt toch weer meer dan €800 🙂
 
Back
Top