Nieuw alternatief voor Soundcloud

https://hearthis.at/


Stuk goedkoper (25 euro per jaar voor de meest uitgebreide versie), mooi design, geen copyright ellende (nog niet) en vooral sneller.

Helaas nog geen mobile app maar dat schijnt er aan te komen.


Ik ben vanmiddag lid geworden en vindt het een prima platform

https://hearthis.at/
 
Bedankt, heb iig even een gratis profieltje aangemaakt.
Het is wel een ontzettende kopie van Soundcloud zeg; kan me voorstellen dat ze daar nog gezeur mee krijgen.
Verder lijkt het wel prima te werken.
 
Mooi nieuws dit. Ik ga meteen een kijkje nemen. Dank voor het posten.

EDIT: Ja, het is allemaal natuurlijk nog behoorlijk beperkt en als ik kijk naar het aantal oploads vraag ik me af of ze het gaan redden. Maar het oogt allemaal wel lekker fris en er zit een aardige functionaliteit voor geografisch zoeken in verwerkt. Ik zag ook al wat bekende tracks voorbijkomen :). Ik ben nog niet om, maar ga het wel een jaartje proberen.
 
Laatst gewijzigd:
Het is idd net SoundCloud, want ook op deze site geeft m'n pctje geen geluid...

Ook kreeg ik deze foutmelding:

Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie. Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.

Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.

U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
 
Laatst gewijzigd:
Ziet er op zich wel interessant uit. Bedankt voor de tip.

SoundCloud is voor mij echt afgeschreven, voornamelijk door het beleid dat ze voeren. Alles wat ze doen is gericht op het etaleren van een mogelijke overname. Ik krijg sterk het idee dat ze meer interesse hebben in een miljoenendeal met grote muzieklabels i.p.v. een platform aanbieden voor de zelfstandige muzikant.
 
Ik vertrouw geen enkele clouddienst - met reden.

Dat kan natuurlijk, maar wat kan het in dit geval eigenlijk precies kwaad? Dat z je muziek kwijt raken? Dan heb je het lijkt mij nog op je eigen harde schijf. Dat ze je muziek illegaal door zouden kunnen verkopen? Alsof we daar niet al half Rusland en Oekraïne voor hebben. Bovendien zou dan die site meteen plat gaan.
 
Me ook maar aangemeld.. en ff rond gekeken.
Kreeg toevallig dit weekend een message dat mijn pro plan was afgelopen bij soundcloud... terwijl je hier bij de gratis versie al audio kunt updaten.. bye bye pro plan dus :okdan:
Ik ken sowieso al wat mensen die dit wel prettig zullen vinden.. :)

Het zou natuurlijk ook cool zijn als we in future de wolkjes kunnen embedden hier ;)
 
Mooi nieuws dit. Ik ga meteen een kijkje nemen. Dank voor het posten.

EDIT: Ja, het is allemaal natuurlijk nog behoorlijk beperkt en als ik kijk naar het aantal oploads vraag ik me af of ze het gaan redden.

Eh.. bedoeld u het aantal uploads/minuten?? Van wat ik nu hier uit begrijp is het onbeperkt zolang je maar onder de 5000 plays blijft.. voor de prijs van een SC proplan is het allemaal onbeperkt iig.. :)

With your free account you can upload as many Tracks or Mixes you want. But...
Upload is allowed until
5.000 play

(all Tracks and Mixes in summary)
Upload is allowed until
2.000 downloads

(all Tracks and Mixes in summary)
 
Het is idd net SoundCloud, want ook op deze site geeft m'n pctje geen geluid...

Ook kreeg ik deze foutmelding:

Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie. Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.

Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.

U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.

Certificate chain ziet er wiel in orde uit. Je moet je lokale chain even updaten.

Certificate is wel maar jaar geldig. Ze hebben er nog niet echt vertrouwen in.
 
Eh.. bedoeld u het aantal uploads/minuten?? Van wat ik nu hier uit begrijp is het onbeperkt zolang je maar onder de 5000 plays blijft.. voor de prijs van een SC proplan is het allemaal onbeperkt iig.. :)

Nee, ik bedoel meer de beschikbare opties. SoundCloud heeft (nog) veel meer mogelijkheden als het gaat om stats, searches, playlists, aantallen muzikanten en dergelijke. I moet ook eerlijk zdeggen dat ik het, in tegenstelling tot een aantal anderen hier, helemaal niet zo op SoundCloud vind lijken (en dat is voor mij een positieve eigenschap).
 
Back
Top