Bouw nieuwe studio 2014

Wordt die 50m2 dan ook zo voor me afgewerkt? :D
En, wat is de verborgen boodschap in de ondervloer van 't zanghok?

Jot, is goe... ff wachten... klaar! :)

Nice Sub,

Woon je in de buurt? Of moet je toch nog een stukje reizen.

Redelijk dichtbij in de buurt. 3 minuten met de auto of 5 minuten fietsen.

Een papiertje met "SAY GRILLED CHEESE" er op en een kortingsbon voor de BK, geldig tot 2114 :D

Laat eerst die verdomde BK maar eens openen in Roosendaal. Maar neeee, anderhalf jaar naar dato staat het pand nog steeds leeg. Die BK gaat er dus niet meer komen, ook al ontkent BK dat zelf... Ik krijg nog eens afkickverschijnselen :P
 
Weer wat fotokes!

20140908_005218.jpg


20140908_005935.jpg


_MG_3970.JPG


_MG_3972.JPG
 
Ziet er mooi uit. Wat een werk! Ik kan me voorstellen dat je nu even een periode van relatieve rust in wil gaan..
 
Ziet er erg goed uit allemaal. Is deze ruimte nu groter dan dat je had ?

Thnx!
Iets groter ja, de vorige ruimte was 35m2 en deze 42m2.

In tegenstelling tot de vorige ruimte heb ik nu wel daglicht en centrale verwarming.
Ook hoef ik niet meer 100m te lopen naar het toilet.

Bij de vorige ruimte zitten nu ineens allemaal repetitieruimtes en een drumlokaal.
Ook al was het redelijk geïsoleerd, is het geen pretje als er allemaal rumble op je opname staat.

En bij de nieuwe ruimte zitten nu wat vrienden die daar ook hun studiootjes hebben.

Ooooohhhhh! Dus daar zijn de-essers voor. Ik vroeg me dat nu al zo lang af.....:D

Gheghe 8o)
 
Ziet er mooi uit. Wat een werk! Ik kan me voorstellen dat je nu even een periode van relatieve rust in wil gaan..

Ja nogal.
Het liefst lig ik volgende week met m'n luie reet op het strand in Spanje.
Maar tja... het geld is op en een aantal klanten staat te trappelen. Dus gelijk doorstomen dan maar. Misschien in oktober een weekje weggaan ofzo. :)
 
Back
Top