Behringer Firepower FCA1616

CloudRiders

Ingeburgerd
Lid sinds
7 juni 2010
Berichten
97
Met bijna klapperende ogen las ik de specs van dit ding en een eerste ronde langs bekende reviewsites levert een behoorlijk indrukwekkend beeld op. Zijn er mensen die ervaring hebben met een geluidskaart uit deze serie? Of met andere Behringer geluidskaarten/tjes

Hier alle info: http://www.behringer.com/EN/Products/FCA1616.aspx
 
Tja, de prijs is wel okey,, maar ik heb het zelf op 2de hands Profire's gehouden,,

Volgens mij is de coax niet altijd beschikbaar ,, ofwel coax ofwel ADAT-Toslink,?? Alé, dat denk ik, als ik zo de aansluitingen zie

FCA1616.jpg
 
Hey Stephen,

Dank voor je antwoord. Voor de COAX/SPDIF wil ik m toch niet gebruiken. Zou hem aan willen schaffen om een mooie send/return naar mijn analoge mengtafel te hebben (Soundcraft 200). Zodat ik alles op die tafel kan mixen.

Uiteraard heb ik zelf ook liever een Profire... Maar ook tweedehands kosten die een rib uit men lijf.

Martin
 
@ ramoonus het is de opeenstapeling van kosten he... en een soundcraft 200 is zo duur niet hoor.... maar na wat meer research valt de Profire ook best mee. Nieuw niet meer te krijgen, ma8ar tweedehands komt ie in de buurt van de Behringer.
 
idd,
Het telt wel op, want je moet eigenlk nog adat converters en cables erbij kopen ook,,
maar m'n 4de ADA 8000 heb ik nieuw voor 149,40 euro,, enkele dagen geleden,
 
Back
Top