Gratis eventide channelstrip!

Ehm... Leuk (denk ik) maar is er een linkje naar iets?
Op de iPad hoor ik wel vanalles maar zie nix en op de site van Eventide ( dat rijmt) kan ik ook niets ontdekken.
Hoe heet de channel strip bijvoorbeeld?
Fijn dat je het aan iedereen laat weten!
 
Klik op het woordje youtube dan ga je er vanzelf heen als die niet embedded op het forum afspeelt.
De link zit inde youtube video
 
UltrachannelScreenshot3.jpg
 
Tof !. Dacht ik. Toen zag ik die ilok licensing toestanden en weg enthousiasme. Wel bedankt voor het delen iig, Er zijn vast mensen die Ilok gebruiken en er geen problemen mee hebben.
 
Wow, Thanks Nitro !! Cool van Eventide !! 't Staat hier al te draaien !!
't Werkt ook zonder iLok dongle, staat er geschreven, maar je moet wel ilok installeren,

Ik ken er nog te weinig van,, maar amai,
Mijne laatste nieuwe track z'n tape simulator'ke is vervangen door deze, en ik vind 'm knallen !! :) :)
 
Tof !. Dacht ik. Toen zag ik die ilok licensing toestanden en weg enthousiasme. Wel bedankt voor het delen iig, Er zijn vast mensen die Ilok gebruiken en er geen problemen mee hebben.
Je hebt helemaal geen ilok nodig, draait prima zonder. Als je de ilok manager niet wilt nstalleren dan is dat natuurlijk een keuze.
 
Aangezien ik toch een Nederlander ben even geregistreerd. Voor hetzelfde geld is het een juweeltje en heb ik een cadeau van $249,- laten liggen. :)

Vanavond maar eens even testen. Thnx voor de tip! :)
 
je moet wel een ilok account hebben, maar die kan je ook zonder ilok aanmaken
 
Ik ben ingelogd op ilok site, waar kan ik mijn code vinden die dan weer op de website moet komen om het te kunnen downloaden?
 
nee
je gaat naar eventide link hierboven
vult deze code, ilok account naam en email in
dan wordt die bijgescheven op je ilok
en kan je via de ilok software de license intalleren
voor de media krijg je een downloadlink
 
Die download link voor de plugin zelf heb ik dus niet gekregen. Licentie is keurig bijgeschreven, maar hoe kom ik aan de plugin zelf? Soms voel ik me zo'n noob.....
 
Back
Top