Gratis eventide channelstrip!

Ja, gewoon mijn eigen email adres gegeven, maar geen downloadlink. Heeft iemand die installer wellicht kan hij deze naar mij mailen? We kunnen via pb emails uitwisselen.
 
Ik wil wel is kijken of ik 't kan sharen via pb, Mss is't al ten einde ?? want 't was maar tot de 8ste ??
 
Spam folder al gecheckt. Nada.....

@Stephen: t/m 8 Juli volgens mij. Dat kan dus nog wel even.
 
hehe, aan ja, k snap het,, ik dacht Juni !! :D

Zo'n mail moet je krijgen:
Snap535.png
 
Die mail heb ik nooit ontvangen, maar met de vriendelijke hulp van Stephen inmiddels geïnstalleerd. Straks uitproberen!
 
Je hebt helemaal geen ilok nodig, draait prima zonder. Als je de ilok manager niet wilt nstalleren dan is dat natuurlijk een keuze.

Nee ik heb ook geen zin in die manager. ik houd mijn systeem zo schoon mogelijk.
 
Die download link voor de plugin zelf heb ik dus niet gekregen. Licentie is keurig bijgeschreven, maar hoe kom ik aan de plugin zelf? Soms voel ik me zo'n noob.....


Dit is dus precies wat ik ook heb. Ik bedoel, als je iets weggeeft, geef het dan gewoon weg zonder van dat gedoe er omheen.

Wat ik wil is een link waarmee ik iets kan downloaden, het daarna installeren zonder toestanden en zo.
 
bwa, komaan man-T !!

't is echt wel geen gratische marketig prul hoor !! Anders kunnen ze er later ook nooit 250 euro voor vragen !

Ik heb in't verleden ook dikke miserie gehad met iLOk,
maar 't lijkt nu allemaal te zijn zoals een beetje de elicencer

't is ging bijna vanzelve, het installeren !!
 
De plugin wil niet geautoriseerd worden in Logic Pro X. Iemand die hem wel gebruik met een Ilok onder Logic X die zijn licht hierover kan laten schijnen? (zucht......)
 
bwa, komaan man-T !!

't is echt wel geen gratische marketig prul hoor !! Anders kunnen ze er later ook nooit 250 euro voor vragen !

Ik heb in't verleden ook dikke miserie gehad met iLOk,
maar 't lijkt nu allemaal te zijn zoals een beetje de elicencer

't is ging bijna vanzelve, het installeren !!


Ja wat ik zeg, veel gezeik gehad met ilok vroeger, tot aan het herinstalleren van al mijn software aan toe, vandaar dat ik het er niet zo op heb. Op zich lijkt het me wel de moeite waard hoor, absoluut een mooie give-away, maar ik heb met ilok een beetje wat je ook kunt hebben als je bv iets eet, en dan de zelfde avond heel ziek wordt, dan eet je dat daarna nooit meer.
Mischien is mijn kritiek tegenwoordig niet meer terecht, en dat geloof ik ook wel, dat er van alles verbeterd is maar ik begrijp daarnaast ook niet zo goed waarom je zo nodig een ilok licensie moet nemen als je er verder toch nooit iets mee doet ? die software werkt toch ook wel zonder die ilok license ? Dat staat me er een beetje aan tegen. Maar dat kan best onwetendheid of naiviteit mijnerzijds zijn hoor.
Ik bedoel het ook niet zeikerig, het is natuurlijk prima dit soort acties .

Nou als iedereen het zonder problemen gebruiken kan, zal het mij ook wel lukken, dus misschien doe ik dan toch een poging, ik laat mij graag overtuigen van mijn eigen ongelijk als dat aan de orde is. Dat is ook een beetje het idee achter een forum nietwaar ? Dat je je eigen mening kan toetsen aan die van anderen. En dan niet zeiken als je er eens naast zat. Maar iets van anderen aannemen die ook wel weten waarover ze het hebben.
 
dus misschien doe ik dan toch een poging
ja viola, toen met die 'vcc' moest ik het via explorer en online doen,, de ilok installeren,,
En ja, dan had ik weer direct prijs met trojan cookies.... Nu lijkt het gewoon een exec voor ilok te zijn geworden.. Enkel een reset was nodig,,

Soit, ik vond 't gisteren best wel kicken,,, maar zoals met alles denk 'k, beginnen A/B te vergelijken maakt alles kapot,,
 
tja, je moet er maar is 50+20 of meer voor hebben gegeven.....

Soit, Ik heb wel de phase moeten inverteren,, die was omgedraait.. Mss omdat ik de EQU van plaats heb verandert..

Snap536-UC-Preset.png


Ik gebruik 'm nu na maximus, als EQU & 'Glue' Gain/Compressor..... ipv m'n Tape Simulator..
De Limiter switch laat ik af staan, anders is't ni zo goed vind 'k,
En 'k ben begonnen met de Mastering-Analog Juice Preset,,
... tja,,, Ik vind 'm knallen... Ik hoop dat die ilok registratie niet direct verloopt... :)
 
Back
Top