bij elkaar 20 uur erin gestopt pff hope that you like it

Ik zie niks maar dat kan misschien ook aan m'n iPad liggen?
 
Ik zie ook niks in mijn Chrome browsertje.
Is 20 uur tegenwoordig al veel voor een trackie ?
 
k'vind al die opkomende compressie pomp stukjes maar vermoeiend om naar te luisteren...
Is 20 uur tegenwoordig al veel voor een trackie ?
dat vroeg ik mij ook al af bij het lezen van de titel...
Zie hier ook niets en snap ook niet wat de meerwaarde is van hoelang je eraan hebt gewerkt.
het klinkt een beetje alsof er lang genoeg aan is gewerkt en dat er weinig meer mee aangevangen kan worden...
 
Compressie vind ik ook erg vermoeiend luisteren (1:30 !!! drukt heel de bassdrum weg), zou eerder sidechaining compressie gebruiken, niet zo lomp over de master heen. Het kan verder wel een leuke track zijn.

20 uur, valt mee. Ik ben soms al meer kwijt aan de bassdrum :D
 
hm... wel n leuke track eigenlijk. Hoor hier wel dat er in je mix een paar flinke gaten zitten in het frequentie gebied. Ik gok 1khz tot 2khz veel te weinig aanwezig (behalve in je leadgeluidje). 275 tot 450 hz mag je best wat dippen (2 a 3 db), ALLE kanalen laag af, behalve je kick/bass (laag af vanaf n 150 hz kan makkelijk met zo'n track), zoals niel al zegt, je kick en bass sidechainen. En je mag 4-5khz en 8khz nog best wat boosten om wat presence in je mix te krijgen.

Ow, enne: boost je kick ns op 80hz met n stijle Q, en op 120hz met n wat grote Q.

Maar das natuurlijk mijn persoonlijke mening. Als je m zelf goed vind, is ie goed, toch?
 
20 uur lijkt mij eerlijk gezegd inderdaad vrij weinig voor een track die af is.

On topic: Ik had er graag naar geluisterd omdat ik weet dat je regelmatig goede ideeën hebt. Maar ook de nieuw geplaatste versie kan ik niet zien/beluisteren. Zet hem nog eens terug. Ik ben nu nieuwsgierig geworden :).
 
Back
Top